Üretken yapay zeka dünyasındaki yenilikler neler?

Merhaba arkadaşlar! Fazla Sizin gibi TechCrunch+ ekibi de üretici yapay zeka ile ilgili her konuda ilerlemek için çalışıyor. AI modellerinin hızlı evrimi ile ayak uydurmak zor.
Ama endişelenme. TechCrunch+ arkanızı kollar.
inşa etmek TechCrunch’ın AI kapsamının düzenli davul ritmiSon haftalarda Google ve Microsoft’tan gelen tonlarca haber de dahil olmak üzere, yeni başlayanların yeni teknolojilerden nasıl yararlanabileceğine ilişkin yabani otların derinliklerine iniyoruz. İşte bu kritik konu hakkında son zamanlarda yayınladıklarımızdan birkaçı:
- Yatırımcı açısı: Yapay zeka teknolojisindeki patlamayla ilgili bitmeyen haberler ve şu anda irili ufaklı yazılım ürünlerinde oynadığı sayısız rol göz önüne alındığında, risk sermayedarlarının yapay zeka girişimlerine sermaye akıtmasını beklersiniz. Ve henüz, son veriler, bu alandaki girişim toplamlarının beklenenden çok daha mütevazı olduğunu gösteriyor. Yavaş girişim ortamı, yapay zeka odaklı girişimlerin bile karşı çıkamayacağı kadar güçlü mü? Trend hakkında birkaç yatırımcıyla konuştuk ve öyle görünüyor ki çok derine, çok hızlı girme konusunda bazı ihtiyatlar olduğunu.
- Kurucular nasıl ilerliyor: Kurucular yapay zekayı her türlü ürün ve hizmete dahil ediyor. Heck, bir başlangıç bile insanların sosyal açıdan daha zeki olmayı öğrenmelerine yardımcı olmak için yapay zekayı kullanmak. Yeni yapay zeka araçları dahili yazılımda da kullanılıyor şirketler geliştirici operasyonlarını iyileştirmek için çalışırken. AI ile ilgili çalışmaları desteklemek için kurulan startup’lar da gürültü çıkarıyor. SkyFlow’un gizlilik teknolojisi önemli verileri büyük dil modellerinden uzak tutmak isteyen şirketleri desteklemek için. Ve çok daha fazlası var: Baktık perakende verileri + AI, Yapay zeka yarışında yeni başlayanların büyüklere karşı şansı ne olacak?yapay zeka nasıl edtech’in endişelerinin en küçüğüve açık ve kapalı kaynaklı AI modelleri arasındaki savaş kurucuların arasında seçim yapmak zorunda kalabilecekleri.
- Big Tech’in büyük bahisleri: Büyük teknoloji şirketleri, ‘AI’da en meşgul arı kim olabilir’ tacı için yeni girişimlerle rekabet etmek için sıkı çalışıyor. İtibaren arama kurallarını yeniden yazmakile Nvidia 1 trilyon dolarlık piyasa değerine ulaştı Ve Salesforce bile eğlenceye katılıyorilerlemek ve önde kalmak için büyük teknoloji şirketlerinde yapılan çok sayıda işin sınırı yoktur.
Biz de kanatlarımızı biraz açıyoruz, AI hizmetleri söz konusu olduğunda tüketici açısından bakmak (ki bu tüm iyi haberler değil!) ve AI çağında güvende kalmak için şirketlerin ne yapması gerektiğini keşfetmek. Dışarısı meşgul! Bizimle güncel kalın!
Ayrıca takip edebilirsiniz Twitter’da TechCrunch+ve son haberimizin tümüne buradan göz atın.
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada