Twitter, daha ucuz bir kurumsal doğrulama planı planlıyor


Twitter, ayda 1.000 ABD dolarına mal olmayan bir kurumsal doğrulama planı düşünüyor. Elon Musk, hafta sonu Twitter’da şirketin küçük işletmeler için daha ucuz bir plan üzerinde çalıştığını söyledi, ancak maliyetle ilgili herhangi bir ayrıntı vermedi.
Twitter sahibi, şirketin doğrulama için başvuran kuruluşların dolandırıcılık faaliyetlerine karışmamasını sağlamak için yeni bir katılım süreci üzerinde çalıştığını söyledi.
Şu anda, markaların her bağlı kuruluş hesabı için ayda 50 ABD Doları ile birlikte altın bir onay işareti almak için doğrulama için ayda 1.000 ABD Doları harcaması gerekiyor. Daha küçük kuruluşlar için bu miktar önemli bir harcama sadece Twitter’daki varlıklarını sürdürmek için.
Her zaman olduğu gibi Musk, planın maliyeti, ne tür şirketlerin buna hak kazanabileceği veya Twitter’ın yeni katmanı ne zaman başlatmayı planladığı hakkında herhangi bir bilgi vermedi.
Sosyal ağ bir süredir ücretli doğrulama için bastırıyor. Özellikle kaldırıldıktan sonra geçen ay eski onay işaretleribirçok kuruluşun doğrulama durumunu kaybetmesine neden olur.
Aynı zamanda Twitter, çeşitli hesaplara ihtiyaç duyacaklarını belirten e-postalar göndermeye başladı. platformda reklam vermek için Twitter Blue veya Kurumsal Doğrulama planına abone olun.
“21 Nisan’dan itibaren, Twitter’da reklam yayınlamaya devam etmek için @account hesabınızda doğrulanmış bir onay işareti olmalı veya Twitter Blue veya Verified Organizations’a abone olmalısınız. Ayda 1000 doları aşan ticari hesapların zaten altın çekleri var veya yakında olacak ve şu anda reklamlara kesintisiz olarak erişmeye devam edecekler” dedi.
Ancak kuruluş doğrulaması Twitter ile sınırlı değildir. Geçen hafta, Gmail, Mavi doğrulanmış onay işaretlerini başlattı kullanıcılara e-posta gönderen bir markanın gerçek olduğundan emin olmak için.
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada