bir gün sonra Seğirme yayıncıların reklam yapmasına nasıl izin verildiğine ilişkin kapsamlı değişiklikleri duyurduktan sonra şirket geri adım atıyor.
Salı günü, Twitch güncellemelerini duyurdu markalı içerik yönergeleri – yayıncıların sponsorlukları, onayları ve diğer ücretli promosyonları nasıl gösterebileceğini belirleyen kurallar dizisi. Twitch, o sırada artan eleştirilere dikkat çekti, ancak şirketin rotasını tersine çevirmesi Çarşamba öğleden sonraya kadar sürdü.
“Dün, akıştan elde ettiğiniz geliri artırmak için sponsorlarla çalışma becerinizi etkileyen yeni Markalı İçerik Yönergeleri yayınladık,” diye yazdı şirket. “Bu yönergeler hem sizin için hem de Twitch için kötü ve bunları hemen kaldırıyoruz.”
Değişiklikler, birçok Twitch yayıncısının gelirlerinde aslan payı için güvendiği kanal içi sponsorluklara yoğun kısıtlamalar getirecek ve yayıncıların genellikle canlı yayınlara yerleştirdiği birçok popüler reklam formatına izin vermeyecekti.
Üstüne üstlük, birçok üst düzey yayıncı için mevcut sponsorluk anlaşmalarını alt üst edecek olan büyük değişiklikler, bir aydan kısa bir süre içinde, yani 1 Temmuz’da yürürlüğe girecekti.
Tepki yüksek ve hızlıydı. Büyük kanallar ve daha küçük yayıncılar, Twitch’i markalı içerik kurallarındaki ani değişiklikten dolayı hemen eleştirdi ve değişikliklerin platformda para kazanma yeteneklerini nasıl etkileyeceğinden şikayet etti.
Bu hikaye gelişiyor…
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada