The Walt Disney Company bugün, organizasyonu yeniden yaratıcılığa odaklayacak, yaratıcı liderleri güçlendirecek ve küresel olarak işletmelerinin tüm yönlerinden sorumlu olmalarını sağlayacak ve şirketin akış işini sürdürülebilir büyüme ve kârlılık yoluna sokacak stratejik yeniden yapılandırmasının ayrıntılarını duyurdu. Hemen yürürlüğe girecek olan şirket, üç temel, işbirliğine dayalı iş segmentinde organize edilecek: Disney Entertainment, ESPN ve Disney Parks, Experiences and Products. Her iş segmentinin liderleri, yaratıcı geliştirme, pazarlama, teknoloji, satış ve dağıtım için tam operasyonel kontrole ve finansal sorumluluğa sahip olacak ve küresel olarak iş verimliliklerini artırmaktan sorumlu olacak.
The Walt Disney Company İcra Kurulu Başkanı Robert A. Iger, “Yaklaşık 100 yıldır, hikaye anlatımı ve yaratıcılık The Walt Disney Company’yi besliyor ve tüketicilerimizle yaptığımız hemen hemen her etkileşimin yaratıcı bir şeyden kaynaklanmasıyla,” dedi. “Bu şirketi yeni bir büyüme çağı için konumlandırmaya kararlıyım. Stratejik yeniden yapılanmamız, yaratıcılığı şirketin merkezine geri getirecek, hesap verebilirliği artıracak, sonuçları iyileştirecek ve içerik ve deneyimlerimizin kalitesini güvence altına alacaktır.”
Disney Entertainment’ın eş başkanlığını, şirketin akış dahil dünya çapındaki tüm eğlence medyası ve içerik iş portföyünden sorumlu olacak olan Alan Bergman ve Dana Walden yapacak.
ESPN, ESPN ağlarını ve ESPN+’yı içerecek ve Jimmy Pitaro tarafından yönetilecek. Pitaro ayrıca, uluslararası spor kanalları da dahil olmak üzere Disney’in dünya çapındaki tüm platformlarında şirketin spor içeriği, ürünleri ve deneyimlerinden oluşan eksiksiz portföyünün yönetiminden ve denetiminden sorumlu olacak.
Akış işi, şirket için en önemli öncelik olmaya devam ediyor. Disney’in ünlü ve güvenilir franchise ve markalardan oluşan benzersiz koleksiyonu, akış portföyünün erişimiyle birleştiğinde (Disney+, ESPN+, Hulu, Star+ ve Hotstar’dan oluşur), tüketici ile şirketin hikayeleri ve karakterleri arasında zengin ve doğrudan bağlantılar oluşturarak büyümeyi destekler. tüm şirket genelinde.
Iger, “Her gün, bu şirketin birçok yönüne liderlik eden ne kadar inanılmaz bir yeteneğimiz olduğunu hatırlatıyorum” dedi. “Bugün üstlenmekte olduğumuz önemli değişikliklerde hızlı ve stratejik bir şekilde hareket eden yönetim ekibim ve istisnai iş liderlerimiz sayesinde, The Walt Disney Company’yi gelecekte bekleyenler beni her zamanki gibi cesaretlendiriyor.”
Bergman ve Walden, şirketin küresel eğlence akışı işlerini denetleyecek ve Disney+ ve Hulu dahil olmak üzere bu hizmetler için tüm içerik kararlarını yönetecek.
Bergman ayrıca şu işletmelerin ve içerik markalarının birincil gözetimine sahip olacak: Disney Live Action, Walt Disney Animation Studios, Pixar Animation Studios, Marvel Studios, Lucasfilm, 20th Century Studios ve Searchlight Pictures ile Disney Music Group ve Disney Theatrical Group .
Walden ayrıca şu işletmelerin ve içerik markalarının birincil denetimine sahip olacak: ABC Entertainment, ABC News, ABC’ye Ait Televizyon İstasyonları, Disney Markalı Televizyon, Disney Televizyon Stüdyoları, Freeform, FX, Hulu Originals, National Geographic Content ve Onyx Collective.
Pitaro, ESPN ve ESPN2 dahil olmak üzere sekiz doğrusal ağı denetlemeye devam edecek; tüm Disney yerel ve ileriye dönük uluslararası platformlardaki spor içeriği; ESPN+; ESPN Ses; ESPN Dijital; ESPN Sosyal; ESPN Fantezi; ve sahip olunan çeşitli spor etkinlikleri.
Hemen geçerli olmak üzere, şirket genelindeki birkaç paylaşılan hizmet kuruluşu, hem Disney Entertainment’ı hem de ESPN’yi destekleyerek şirket çapında verimliliği kolaylaştıracak ve operasyonlara daha uygun maliyetli, koordineli ve kolaylaştırılmış bir yaklaşım oluşturacak. Bunlar arasında Aaron LaBerge tarafından yönetilen Ürün ve Teknoloji; Rita Ferro liderliğindeki Reklam Satışları; ve Bergman tarafından denetlenecek olan Tiyatro Dağıtımı ve Müzik hariç, Justin Connolly liderliğindeki Platform Dağıtımı.
Kuzey Amerika dışında, şirketin medya, eğlence ve spor içeriği ve operasyonları, Asya Pasifik Başkanı Luke Kang tarafından bölgesel olarak yönetilmeye devam edecek; EMEA Başkanı Jan Koeppen; LATAM Başkanı Diego Lerner; ve Hindistan Devlet Başkanı K Madhavan. Bu liderler, küresel sorumluluklarının bir parçası olarak Bergman, Walden ve Pitaro’ya rapor verecek. Değişiklikler sonucunda Uluslararası İçerik ve Operasyonlar Başkanı Rebecca Campbell şirketten ayrılma kararı aldı. Saygın bir lider ve uzun süredir sektörde deneyimli olan Campbell, geçişe yardımcı olmak için Haziran ayına kadar burada kalacak.
Şirketin ödüllü tema parklarını, gemi turlarını, tatil beldelerini ve Adventures by Disney ve National Geographic Expeditions’ı ve ayrıca Disney’in küresel tüketici ürünlerini, oyunlarını ve yayıncılık işlerini kapsayan Disney Parkları, Deneyimleri ve Ürünleri liderliği altında devam edecek Başkan Josh D’Amaro’nun.
Organizasyonel değişiklikler hemen uygulanacak ve şirket, mali yılın sonunda yeni iş yapısı altında finansal sonuçları raporlamaya başlayacak.
İleriye dönük ifadeler
Bu e-postadaki belirli ifadeler, gelecekteki yapımız, büyümemiz, kârlılığımız, konumumuz, sonuçlarımız, yaratıcılığımız, kalitemiz, giderlerimiz, hedeflerimiz ve diğer hususlarla ilgili beyanlar dahil olmak üzere 1995 tarihli Özel Menkul Kıymetler Dava Reformu Kanunu anlamında “ileriye dönük beyanlar” teşkil edebilir. doğası gereği tarihsel olmayan ifadeler. Bu beyanlar, yönetimin beyanların yapıldığı tarih itibariyle gelecekteki olaylara ve iş performansına ilişkin görüş ve varsayımlarına dayanılarak yapılmıştır. Yönetim, bu beyanları güncellemek için herhangi bir yükümlülük üstlenmez.
Gerçek sonuçlar, ifade edilen veya ima edilenlerden önemli ölçüde farklı olabilir. Bu tür farklılıklar, yeniden yapılandırma veya stratejik girişimler (sermaye yatırımları, varlık satın almaları veya elden çıkarmalar, yeni veya genişletilmiş iş kolları veya belirli faaliyetlerin durdurulması dahil), iş planlarımızı uygulamamız (oluşturduğumuz içerik dahil) dahil olmak üzere Şirket tarafından alınan önlemlerden kaynaklanabilir. ve yatırım yaptığımız IP, fiyatlandırma kararlarımız, maliyet yapımız ve yönetim ve diğer personel kararları) veya diğer ticari kararların yanı sıra aşağıdakiler dahil Şirketin kontrolü dışındaki gelişmelerden:
- yerel ve küresel ekonomik koşullarda daha fazla bozulma;
- içerik oluşturmak veya elde etmek için rekabet ve yetenek için rekabet dahil olmak üzere rekabet koşullarındaki bozulma veya bu koşullardan kaynaklanan baskılar;
- tüketici tercihleri ve içeriğimizin, tekliflerimizin, fiyatlandırma modelimizin ve fiyat artışlarının kabulü ve DTC hizmetlerimiz ve lineer ağlarımız üzerindeki reklam satışları pazarı;
- sağlık endişeleri ve bunların işlerimiz ve üretimlerimiz üzerindeki etkileri;
- uluslararası, düzenleyici, yasal, siyasi veya askeri gelişmeler;
- teknolojik gelişmeler;
- işgücü piyasaları ve faaliyetleri;
- olumsuz hava koşulları veya doğal afetler; Ve
- içeriğin kullanılabilirliği.
Bu tür risklerin her biri, COVID-19 ve ilgili hafifletme çabalarının mevcut ve gelecekteki etkilerini içerir ve bunlar tarafından artırılabilir.
Bu tür gelişmeler, genel olarak eğlence, seyahat ve eğlence işletmelerini daha fazla etkileyebilir ve diğer şeylerin yanı sıra aşağıdakileri etkileyebilir (veya daha fazla etkileyebilir):
- operasyonlarımız, iş planlarımız veya karlılığımız;
- ürün ve hizmetlerimize olan talep;
- Şirket içeriğinin performansı;
- içeriğe atadığımız değerde veya altında arzu edilen içeriği yaratma veya elde etme becerimiz;
- programlama için reklam pazarı;
- gelir vergisi gideri; Ve
- doğrudan veya ürünlerimizi dağıtanlar üzerindeki etkileri yoluyla bazı veya tüm Şirket işlerinin performansı.
Şirketin 1 Ekim 2022 tarihinde sona eren yıl için Form 10-K’deki Yıllık Raporunda, “Risk Faktörleri”, “Yönetimin Mali Durum ve Faaliyet Sonuçlarına İlişkin Tartışması ve Analizi” ve “İşletme” başlıkları altında ek faktörler belirtilmiştir. “Risk Faktörleri” ve “Yönetimin Mali Durum ve Faaliyet Sonuçlarına İlişkin Tartışması ve Analizi” başlıkları altındaki Form 10-Q ile ilgili üç aylık raporlar ve Menkul Kıymetler ve Borsa Komisyonu’na müteakip dosyalamalar.
“Şirket”, “biz” ve “bizim” terimleri, yukarıda çeşitli işlerimizin fiilen yürütüldüğü ana şirkete ve yan kuruluşlara toplu olarak atıfta bulunmak için kullanılmaktadır.
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada