Sosyal harita platformu Atly, gerçek dünyadaki konumlar için bir Reddit olmak üzere 18 milyon dolarla piyasaya çıktı

Foursquare’den Zenly’ye, orada tam olarak bir eksiklik olmadı Her zamanki Big Tech ekosistemlerinin dışındaki konum merkezli sosyal ağların, ancak şu veya bu nedenle işler hiçbir zaman gerçekten yolunda gitmedi. Patlatmak Zenly’i satın aldı ve sonunda kapat kalıcı popülaritesine rağmenve Foursquare hala devam ediyor arka uç konum verileri işiyle ve tüketici spin-off’u Swarm.
Ancak “sosyal” ve “konum” her zaman doğal kardeşler olmuştur, bu nedenle başka bir girişim, 18 milyon dolarlık fonla donanmış ve beta döneminde biraz güç kazanmış bir uygulama ile sosyal konum halkasına şapkasını atıyor.
2019 yılında İsrail dışında kurulan, Atlı “Gidilecek yerlerin haritasını çıkarmak ve keşfetmek için bir sonraki sosyal paradigmayı” yarattığını iddia ediyor. Her şey yeni restoranlar, yürüyüş parkurları, bisiklet kiralama yerleri, glütensiz restoranlar, plak mağazaları, çatı barları, ücretsiz umumi tuvaletler ve diğer her şeyi bulmakla ilgili.

Atlı Resim Kredileri: Atlı
Kullanıcılar, web veya mobil uygulama aracılığıyla kendi temaya özel topluluklarını oluşturabilir ve ardından, diğer kullanıcıların o toplulukta yapabilecekleri ile ilgili etkileşim kuralları ve izinler belirlemek de dahil olmak üzere, o topluluğun yöneticisi olurlar.
Evet, gerçek dünyadaki yerler için Reddit’e çok benziyor.
Atly’nin kurucu ortağı ve CEO’su Uriel Maslansky, TechCrunch’a “Atly’den Reddit ve Google Haritalar’ın aşk çocuğu olarak bahsetmeyi seviyoruz” dedi. “Topluluk yöneticileri, haritalarını arkadaşlarıyla, aileleriyle, sosyal medya takipçileriyle ve topluluk üyeleriyle paylaşarak büyütüyor.”
Atly, daha önce Steps olarak biliniyordu. birkaç hafta önce yeniden markalaşmave 2019’daki çok erken enkarnasyonundan bu yana Maslansky, uygulamanın yaklaşık 6.500 harita merkezli topluluk oluşturan 120.000’den fazla üye biriktirdiğini söyledi. Bununla birlikte, bu kullanıcıların çoğu ABD’de, özellikle New York bir etkinlik merkezi olmakla birlikte, şu anda diğer önemli konumlardaki etkinliği artırmanın yollarını arıyor. Maslansky, “Şu anda ABD kullanıcı tabanını şehir bazında daha da büyütüyoruz” dedi.
Şirket, 2019’da 1,25 milyon dolarlık bir tohum turunu kapattı, ardından beş ay önce şimdiye kadar açıklanmayan 16,75 milyon dolarlık Seres A izledi. Finansman Target Global, Tal Ventures ve FKA Brands’tan geldi ve üç yıl kadar açık beta sürümünden sonra resmi olarak lanse edilen ürününü desteklemek için kullanılacak.
Atly ayrıca, topluluktan kaç tane tavsiye aldıklarını gösteren sayıların olduğu raptiyeler de dahil olmak üzere bir avuç yeni özellik sunarken, aynı zamanda önümüzdeki çeyrekte yeni topluluk yönetimi ve para kazanma araçlarını kullanıma sunmaya hazırlanıyor ve Atly’nin nasıl olduğuna dair ilk bakışı veriyor. ticarileştirmeyi planlıyor.

Atly: ‘Brunches ve öğle yemekleri’ haritası Resim Kredileri: Atlı
Özellik korsanlığı
Görünüşte, Atly gibi bir tüketici şirketinin mevcut ortamda para toplamış olması ve 18 milyon dolarlık nakit enjeksiyonunun aslan payını sadece beş ay önce alması oldukça dikkate değer. Ama buradaki odadaki devasa fil, Atly’nin tam olarak nasıl para kazanmayı planladığını gösteriyor?
Maslansky’ye göre, Atly henüz herhangi bir gelir elde etmiyor, ancak bazı kullanıcıları zaten “topluluklarını ücretli üyelere bağlayarak” kazanıyor. Ve haritalarından para kazanmaya yardımcı olacak araçlar için topluluk yöneticilerinden ücret alarak bir miktar gelir potansiyeli gördüğü yer burasıdır.
Şimdiye kadar Maslansky, bazı kullanıcıların haritalarını “liste dışı” olarak ayarlayarak ve ardından katılmak için ödeme yapan kullanıcılara özel bağlantılar sunarak platformu “hacklediğini” söyledi – bu PayPal veya Patreon aracılığıyla olabilir. Atly’nin aboneliğe dayalı topluluklar sunarak yararlanmak istediği de bu davranıştır.
Maslansky, “Yaratıcılar, yalnızca abonelik gerektiren haritalara erişim için ücret alabilecek ve hem Atly hem de topluluk yöneticisi için gelir elde edebilecek” dedi. “Ayrıca içerik oluşturuculara haritalarından sorunsuz ve yerel bir deneyimle para kazanmaları için ek yollar sunmaya odaklanan daha fazla özellik sunmayı planlıyoruz.”

Atly’de örnek abonelik topluluğu Resim Kredileri: Atlı
Yarışma
Atly’nin hedeflediği rekabet ortamı oldukça geniştir ve tavsiyeler ve gidilecek yerler bulmak için kullanılabilecek Instagram, Facebook ve Reddit gibi sosyal alanın büyük silahlarını içerir – ancak bu tür platformlar öncelikle konumla tasarlanmamıştır. akılda kullanım durumları.
Maslansky, “Kullanıcı tarafından oluşturulan içeriğin hayatımızın her temel yönüne dokunduğu, ancak yaşamın en temel yönlerinden birinin – haritalama ve gidilecek doğru yerleri bulma – eksik olduğu fikri bizi hayal kırıklığına uğrattı” dedi. “Ancak bu temel ihtiyaçtan dolayı, insanlar bu bilgileri bulma ve Instagram, Reddit, Facebook gibi platformlarda – asla konum tabanlı bilgileri paylaşmayı veya tüketmeyi amaçlamayan platformlarda – paylaşma yollarını ‘özellik hack’liyorlar.”
Diğer önemli görevliler arasında, Maslansky’nin gerçek sosyal platformların “…genişliği, derinliği ve güvenilirliğinden” yoksun olduğunu düşündüğü Google Haritalar veya Yelp gibi arama ve inceleme platformları yer alıyor. Ve sonra, vegan yemek rehberi gibi nişe özgü sayısız uygulama var. MutluİnekAtly’nin herhangi bir yer veya tema etrafında topluluklar oluşturma esnekliğine sahip, her şeyi kapsayan bir uygulama aracılığıyla genişletmeyi umduğu bir kavram.
“İhtiyacın ne kadar güçlü olduğunu gösteren bu uzun kuyruklu pazardan memnunuz. [for something like Atly]dedi Maslansky. “Ayrıca, kesin olarak inandığımız bir şeyi, yani mevcut çözümlerin kullanıcıların arzuladığı deneyimi sunmadığını da pekiştiriyorlar. Giriş engelini sıfıra indirdik. Atly’de haritalar oluşturan toplulukların çoğu, başlangıçta kendi topluluklarının yerlerini haritalamak için kendi uygulamalarını oluşturmayı planladıklarını ve Atly’yi öğrendiklerinde çok heyecanlandıklarını bize söylediler.”
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada