Polar Analytics, Shopify markalarını ölçeklendirmek için 9 milyon ABD doları artırdı
Artık sadece bir Shopify markası olmak yeterli değil: işletmenizin başarılı olabilmesi için markaların reklam ve pazarlamayı, envanteri, müşteri iletişimlerini ve destek ve satışları izlemek için kullandığı düzinelerce uygulamadan gelen tüm verilerden yararlanmanız gerekiyor.
Girmek Polar Analitik, tüm bu uygulamalardan veri toplayan ve Shopify markalarının verilerine tek bir yerden erişmesini sağlayan. Markalar, kurmak için tek tıklama yöntemini kullandıktan sonra, işletmelerini nasıl büyüteceklerine dair daha iyi kararlar almak için veri noktaları ve diğer içgörüler oluşturabilir.
David Dokes ve Charbel Seif şirketi 2020’de kurdular. Dokes daha önce Turo’nun büyüme ekibini ve 20 milyon dolarlık yıllık pazarlama bütçesini yönetirken, Seif daha önce Airbnb’de veri bilimcisiydi.
Üç yıl sonra şirket Polène, Frankie Shop, Albion Fit ve Manière de Voir dahil olmak üzere 2.200’den fazla markayı destekliyor. Çoğu markanın yıllık brüt ticari hacmi 1 milyon doların altındadır.
“E-ticaret markaları yetersiz satılıyor ve verilerle boğulmuş durumda. Shopify’daki tipik bir marka 15 farklı uygulama kullanıyor, ancak incelediğimiz 30.000 marka arasında bu markalardaki 300.000 çalışanın %0,1’inin elinde veri vardı,” CEO Dokes TechCrunch’a söyledi. “Artık perakende veya e-ticaret arasında seçim yapmak zorunda olmadığınız, aslında bir kanala girip mantıklı olduğu zaman satış yaptığınız bir pazar olarak görüyoruz.”
Dokes’un “e-ticaretin tüm metriklerinin ve boyutlarının devasa bir sözlüğü” olarak tanımladığı Polar Analytics’in iş ölçümleri katmanı, her markaya tüm farklı veri kaynaklarını bir araya getiren ve “bilgi çalışanı” olarak adlandırılan bir bilgi sağlar. kod gerektirmeyen bir iş zekası deneyimi. Kullanıcılar daha sonra veriler hakkında sorular sorabilir.


Polar Analiz ekibi. Görsel Kaynakları: Polar Analitik
Şirket bir SaaS modelidir ve müşteriler platforma kurulmak için ayda yaklaşık 400 dolardan başlayarak aylık veya yıllık olarak ödeme yaparlar. Dokes, bir markanın bunu yapması için sürecin yaklaşık iki gün sürdüğünü, oysa daha önce bunun altı ila 12 ay sürdüğünü ve geliştiriciler ile veri uzmanları gerektirdiğini söyledi.
Konsept tuttu: Şirket 26’dan fazla ülkedeki müşterilerle çalışıyor — Amerika Birleşik Devletleri, Birleşik Krallık, Fransa ve Avustralya en önemli pazarlar — ve Polar Analytics yıldan yıla %300 büyüyor. Son 12 ayda 11,8 milyar $ brüt mal hacmi ve 1,6 milyar varlık işledi.
Dokes, “Sahip olduğumuz müşteri sayısına göre Polar’daki markaların yılda yaklaşık 4 milyon veya 5 milyon dolar kazandığını gösteriyor” dedi.
Bugün Polar Analytics, Point Nine tarafından yönetilen ve mevcut yatırımcıların, Frst’in, melek yatırımcıların ve Polar Analytics müşterilerinin katılımını içeren 9 milyon $’lık A Serisi finansmanı duyurdu. Toplamda, şirket 10,5 milyon dolar topladı.
Dokes, önümüzdeki 18 ayda şirketin çalışan sayısını ikiye katlamayı umarak, finansmanı 30 kişilik ekibine eklemek için mühendisler ve ürün tasarımcıları kiralamak için kullanmayı planlıyor. Buna ek olarak şirket, Shopify ile entegrasyonlarını genişletecek ve markaların giderek çerezsiz hale gelen bu dünyada daha fazla birinci taraf veri almasına yardımcı olacak.
Dokes, “Shopify’dayız ve acil hedefimiz bu platforma hakim olmak ve çok güçlü bir ayak izi ve pazar payı elde etmek,” dedi. “Şu anda yaptığımızın 5 katı olan 10.000 tüccar hedefliyoruz. Bu büyük bir kilometre taşı. Ayrıca markaların satış yaptıkları her yerde yanlarında olabilmek için tüm e-ticaret CMS’lerini kapsayacak şekilde genişlemek istiyoruz.”
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada