Jane Technologies bugün, güvenilir çevrimiçi listelemeler ve mağaza içi seçilmiş alışveriş önerileriyle genel esrar alışverişi deneyimini iyileştireceğini söylediği yeni satış noktası platformunun lansmanını duyurdu.
Acıyı herkes bilir. Dispanserinizin çevrimiçi menüsünde en sevdiğiniz türü buldunuz, ancak mağazaya gidip stokta kalmadığını keşfettiniz. Rastgele başka bir tür seçebilir veya yerel budender’ın şüpheli tavsiyelerine güvenebilirsiniz. Jane’in yeni POS sistemi, bu sıkıntılı durumu değiştirmeyi amaçlıyor ve devasa e-ticaret veri kataloğunu mağaza içi perakende satışla başa çıkmak için kullanıyor.
Yeni POS, Jane Technology’nin mevcut e-ticaret ve reklamcılık çözümleri ürün serileriyle bütünleşir. Şirket, dispanserlerin e-ticaret operasyonları için arka uç oluşturarak işe başladı. Jane Technologies’e göre esrarın geleceği, Amazon gibi tek bir varış noktası değil; esrarın geleceği, çevrimiçi ot satan mahalle dispanserinde. Jane, çevrimiçi mağazalarına güç sağlamak istiyor ve şimdi şirket, fiziksel mağazalarına da güç sağlamak istiyor.
Jane’s POS platformu bir banka kartı ödeme sistemi, bir sadakat programı, özel donanım ve kişiselleştirilmiş bir alışveriş deneyimi içerir. Ancak gizli sos, Jane Technologies’in temiz veri varlıkları sağlamaya uzun süredir bağlılığından geliyor. Şirket halihazırda 1,5 milyon SKU’yu takip ediyor ve yeni ürünler piyasaya sürüldüğünde (veya eski ürünler değiştirildiğinde), Jane’in sistemi verileri müşteri tabanına aktarıyor. Mağaza sahipleri yabani ot satmaya odaklanabilirken, Jane’in platformu envanter yönetimiyle ilgili ağır işleri halleder.
Bu yeni sistem, dispanserlere derin bir müşteri kişiselleştirme düzeyi sağlar. Jane Technologies’in CEO’su Socrates Rosenfeld’in bana açıkladığı gibi, esrarla ilgili düzenleme perakendecilere benzersiz bir fırsat sunuyor. Bir dispansere girmeden önce, alışveriş yapanların devlet tarafından verilen kimliklerini taramaları gerekir ve perakendeci birdenbire kimin alışveriş yaptığını ve ne satın almaktan hoşlandığını bilir. Jane’in yeni POS’u bu süreçten yararlanır ve sistem bütçe sahibine müşteri tarafından daha önce satın alınan ürünlerin bir listesini ve doğrulanmış incelemelerle desteklenen önerilen ürünlerin bir listesini sunar.
Rosenfeld, “Mağaza içi teşhirler sizin için özel olarak düzenlenebilir,” dedi. “Tercihlerinizi ve satın alma geçmişinizi bilecek olan Budtender’ı düşünün ve onlar daha özenle seçilmiş kişisel öğeler önerebilirler.”
Bu sistem, Jane Technologies’in e-ticaret platformu da dahil olmak üzere uzun süredir çevrimiçi e-ticaretin temelini oluşturuyor, ancak şimdi aynı platform büyük ölçüde tavsiyelere dayanan bir perakende ortamında çalışıyor.
Jane Technologies, platformu bir dispanser envanteriyle entegre etmenin sadece birkaç saat sürdüğünü söylüyor. Önemli ürün bilgilerini, görüntüleri ve devlet izleme kimliklerini dışa aktarmayla ilgili çalışma nedeniyle rakiplerin bir geçişi tamamlamasının haftalar sürebileceğini söylüyorlar.
Sistem ayrıca bağımsız, otomat tipi kiosklara izin verir. Hız ve verimlilikle tasarlanan bu sistem, müşterilerin bir perakende yetkilisiyle konuşmak yerine büyük, bağımsız bir dokunmatik ekran kullanarak ürünlere göz atmasına ve satın almasına olanak tanır.
Jane Technologies, bu sistemi Pacific Northwest, New Mexico, California ve Colorado’daki üç düzine ortakta test ediyor. Şirket, yeni POS platformunun yıl sonuna kadar 400 perakende noktasında olmasını bekliyor.
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada