Glassdoor, kullanıcı büyümesini hızlandırmak için Blind benzeri anonim topluluk özellikleri sunuyor

Anonim maaş ve iş yeri incelemeleriyle tanınan platform Glassdoor, kullanıcı büyümesini hızlandırmak için anonim gönderiler için Blind benzeri topluluk özellikleri sunuyor. Şirket gücünü kullanıyor 2021’de yapılan akvaryum satın alımı ilgi alanı kaseleri (ilgi alanına dayalı topluluklar) ve şirket kaseleri gibi özellikleri taşımak için. Glassdoor da bu lansmanla markasını tazeliyor.

Şirket, 55 milyon aktif kullanıcı tabanını artırmak için bu adımı atıyor – ki bu, 55 yıldır aynı seviyede kaldı. yaklaşık iki yıl.

Glassdoor, ilgi alanlarına, rollere ve sektör dikeylerine dayalı sohbeti kolaylaştırmak için kullanıcıların anonim olarak gönderi paylaşabileceği topluluklar özelliğini kullanıma sunuyor. Kullanıcılar, ilan verirken iş unvanı ve çalıştıkları kuruluş gibi kimliklerinin bir bölümünü açıklamayı seçebilirler. Şirket, bu işlevleri bir ay boyunca belirli bir kullanıcı grubuyla test ediyor. Şimdi, web ve mobil uygulamalar genelinde tüm Glassdoor kullanıcılarına sunuluyor.

Görsel Kaynakları: Cam kapı

Bu geçişle birlikte Glassdoor, Fishbowl’dan 10.000’den fazla ilgi kasesi ve 30.000 şirkete özel kaseyi de taşıyor – bir şirketin doğrulanmış çalışanlarının iş yeri hakkında sohbet edebileceği yer.

Şu anda Glassdoor, platformda bir kuruluşun önemli sayıda çalışanını gördüklerinde otomatik olarak bir şirket kasesi oluşturuyor. Şirketin CEO’su Christian Sutherland-Wong, bir şirket kasesi oluşturmak için personel sayısı eşiğinin sabit olmadığını söyledi. Bu özelliğin, “çalışan duyarlılığını” gerçek zamanlı olarak öğrenmede “oyun değiştirici” olduğunu belirtti.

Sutherland-Wong, TechCrunch’a Glassdoor’da görünen özelliklerin ve konuşmaların çoğuna rağmen şu anda Fishbowl’un bir ürün olarak aktif kalacağını söyledi.

Sutherland-Wonglso, son birkaç yılda ve pandemi nedeniyle iş yerlerine odaklanan bir diyalog platformuna ihtiyaç olduğundan bahsetti. Böylece Fishbowl’u satın almaya ve özelliklerini ve topluluğunu Glassdoor’a taşımaya karar verdiler.

“Son üç yılda – özellikle de COVID sonrası dünyada – gördüğümüz şey, işyeri deneyiminin temelden değiştiğidir. İnsanlar her zamankinden daha fazla dağıtılıyor. Ve insanların kendilerini yalnız, ofislerinden ve meslektaşlarından kopuk hissettiklerini duyuyorsunuz” dedi.

Glassdoor topluluğundaki kaselere örnek Görsel Kaynakları: Cam kapı

Şirket, The Harris Poll tarafından yapılan bir ankette ABD çalışanlarının %68’inin şirket içindeki iş arkadaşlarına ve liderlere soru sormak için anonim bir forum istediğini ortaya çıkardı. Sutherland-Wong, konuşma platformunu başlatma nedenlerinden birinin Glassdoor’da kullanıcılar için inceleme yayınlamak veya iş için potansiyel şirketler aramak dışında yapacak pek bir şey olmaması olduğunu ekledi.

2021’de anonim iş yeri konuşma uygulaması Blind 37 milyon dolar topladı Güney Kore merkezli Mainstreet Investment ile Cisco Investments ve Pavilion Capital gibi yatırımcılar aracılığıyla. Raporlar, şirketin uygulamanın sahip olduğunu söylediğini gösteriyor. 8 milyondan fazla kullanıcı platformda.

Glassdoor, büyütmek istediği nispeten daha büyük bir kullanıcı tabanına sahiptir. Bazı Blind kullanıcılarını da kendi topluluk platformuna çekmek istiyor. Şirket, anonimliği korumak isterken, “yapıcı bir alan” yaratarak konuşma ürününü farklılaştırmak istediğini söyledi.

Glassdoor’un metin tabanlı bir platform tanıttığı göz önüne alındığında, diğer sosyal ağlar gibi denetleme sorunlarıyla karşı karşıya kalacak. Şu anda şirket hem insan hem de makine öğrenimi tabanlı moderasyonu kullanıyor, ancak topluluk moderatörlerini dahil etmek gibi daha fazla araç geliştirmeyi planlıyor.

Sutherland-Wong, şirketin henüz topluluk özelliğinden para kazanmak istemediğini söyledi. Glassdoor’un ana gelir akışının iş ilanları, marka tanıtımı ve şirketleri potansiyel çalışanlara bağlamaya devam ettiğini söyledi. Bununla birlikte şirket, şirketlerin çalışan geri bildirimleri hakkında fikir edinmesine yardımcı olmak için şirket kaselerinin üzerine özellikler oluşturmak istediğini de belirtti. Gelecekte tartışma forumunda bazı premium özellikler olabilir.

Glasdoor’un profesyonel ağ alanındaki en büyük rakibi, AI destekli gibi tonlarca yeni özelliğe sahip 900 milyondan fazla aktif kullanıcıya sahip olan LinkedIn’dir. gönderiler ve reklam kopyaları için araçlar Ve iş ilanları için doğrulama.

Sutherland-Wong, LinkedIn’in birinin kimliğini oluşturmaya odaklandığını ve Glassdoor’un insanlara anonim olma yeteneği verdiğini düşünüyor. Bunun Glassdoor’da gerçekleşen sohbeti “gerçek konuşma” haline getirdiğini söyledi. Bu yılın başlarında, Glassdoor 140 kişiyi bırak — işgücünün neredeyse %15’i.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın