E-ticaret ödemesinin geleceğini inşa etmek için 12 milyon dolarlık ralli toplandı

E-ticaret, küresel salgın sırasında bir an yaşadı, ancak o zamandan bu yana işler soğumakla kalmadı, aynı zamanda geçen yıl ekonomi soğudukça düpedüz rekabetçi hale geldi, Jordan Gal’e göre, kurucu ortak ve CEO ralli.

Gal, TechCrunch’a “Bu alandaki kurucular eskiden iyimserlikten bahsederdi, ancak bu gerçekçiliğe dönüştü ve insanlar daha dikkatli” dedi. “Pastanın büyümesi durmuş gibi görünüyor ve o pastadan geriye kalanlar için daha şiddetli bir rekabet var.”

Gal, tüccarların yazılıma yatırım yapmayı göze alıp alamayacakları da dahil olmak üzere daha zor kararlar almak zorunda kaldıklarını açıklamaya devam etti.

Bu nedenle, e-ticaret tüccarları için şekillendirilebilir bir ödeme platformu olan Rally, işini iki segmente ayırdı: Salesforce Commerce Cloud, Magento ve BigCommerce gibi ticaret araçlarıyla entegrasyonlarla satıcılarla bulundukları yerde ilk buluşan; ikincisi, tüccarlara “başsız” bir ekosistem sunmak için.

“Başsız” terimi, bir web sitesinin ön ucunu veya arka ucunu diğerini etkilemeden değiştirme yeteneğini ifade eder. Gal, henüz ayrıntı veremediğini söyledi, ancak Rally’nin başsız hizmeti sunmak için ön uç ve arka uçta uzmanlaşmış şirketlerle bir ortaklık duyurmaya yakın olduğunu söyledi.

Gal, Shopify ekosisteminin dışındaki satıcılar için ödeme araçları oluşturmak üzere Rok Knez ile Rally’i başlattı. Gal, her ikisinin de daha önce başka bir ödeme şirketi olan CartHook ile ilişkisi olduğunu ve şirketin 2021’de Pantastic’e satış yapmadan önce Shopify tüccarları için yaklaşık 3 milyar dolarlık işlem gerçekleştirmesine öncülük ettiğini söyledi.

Şu anda 50 e-ticaret satıcısıyla çalışan Rally, satıcının ödeme işleminden sonra teklifler eklemesine izin vererek satın almayı çok gelirli bir kanala dönüştüren satın alma sonrası teklifler için ödeme işleme ve araçlarla tek tıklamayla ödeme sağlıyor. Örneğin, tüketicilere doğrudan bir “teşekkür ederim” sayfasına gitmek yerine, ödeme akışını kesintiye uğratmayacak şekilde bir aboneliğe yükseltme veya benzer ek ürünler satın alma seçeneği sunulacaktır.

Gal, satın alma sonrası teklifin uygulanmasının satıcıların gelirlerini ortalama %12’nin üzerinde artırmasına yardımcı olduğunu söyledi.

Bu arada, son 12 ayda, Rally ekibinin büyüklüğünü ikiye katladı ve “aylık GMV’de (brüt ürün hacmi) milyonlar kazanıyor” dedi Gal.

TechCrunch daha önce şirketin profilini çıkardığında tohum finansmanı için 6 milyon dolar topladı. Bugün şirket, Seri A finansmanında 12 milyon dolarlık ek finansman duyurdu. Felix Capital, Commerce Ventures, Afore Capital, Alumni Ventures ve Kraken Ventures’ın katıldığı March Capital tarafından yönetildi. 2023’ün ilk çeyreğinde kapanan yeni yatırım, Rally’ye toplam risk destekli sermayede 18 milyon $ kazandırıyor.

Gal, kurumsal ve uluslararası gibi yeni pazarlara girme ve entegrasyonları Swell, BigCommerce ve Salesforce Commerce Cloud, Commercetools, Affirm ve AfterPay dahil diğerlerinin ötesine genişletme dahil olmak üzere yeni finansmanı pazara açılmaya odaklamayı planlıyor. Rally ayrıca dolandırıcılığa karşı koruma teklifini güçlendirmeye ve tüccarların kasalarında kripto para birimlerini kabul etmesine izin vererek başlayarak web3 özellikleri oluşturmaya odaklanacak.

Gal, “Bir tüccar, kasasını yükseltmek veya kendi kasasını oluşturmak zorunda kalmadan yeni bir site oluşturmak istediğinde en iyi seçenek olarak itibar oluşturmak istiyoruz” dedi. “Bunu öylece inşa edip kendi haline bırakamazsınız, bu nedenle tüccarlar en iyi oldukları şeye odaklanabilmeleri için güvenebilecekleri bir ortak arıyorlar.”

Girişim dünyasında olup bitenler hakkında sulu bir ipucunuz veya ipucunuz varsa, Christine Hall’a [email protected] adresinden veya 832-862-1051 numaralı telefondan Signal’e ulaşabilirsiniz. Anonimlik taleplerine saygı gösterilecektir.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın