Olé Life, Latin Amerikalılar için hayat sigortası satın almayı kolaylaştırmak istiyor

Hayat sigortası, genç ve sağlıklı insanların genellikle satın almayı düşündüğü bir şey değildir. Ayrıca, düşük gelirli veya satın alması kolay kişiler için her zaman o kadar erişilebilir değildir: Bu, bir sağlık muayenesi ve ihtiyaç duyulan teminat türünü ve miktarını belirlemek için birçok soru anlamına gelebilir.

Bu nedenin büyük bir parçası Latin Amerika en düşük sigorta penetrasyon oranlarından birine sahiptir %1.3’te. Ayrıca, hayat sigortası poliçelerini karşılayabilen Latin Amerikalı yetişkinlerin %15’i, ABD’li yetişkinlerin ise %52’si hayat sigortası poliçesine sahiptir.

Miami merkezli Olé Life bunu değiştirmek istiyor. Diğerlerine katılır – örneğin, Equisoft, TuracoVe ako — sigorta penetrasyonunun düşük olduğu bölgelere dijital öncelikli bir yaklaşım getirirken. Meksika merkezli gibi diğerleri dakika işverenler aracılığıyla hayat sigortası faydaları sunuyor.

Tam kapsamlı sigorta taşıyıcısı, Latin Amerika’nın daha önce finansal koruma elde edememiş olabilecek büyüyen orta sınıfını hedefliyor.

Olé Life’ın kurucu ortağı ve CEO’su Michael Carricarte’ye göre şirket, web veya mobil uygulama aracılığıyla hayat sigortası sağlıyor ve tıbbi muayene gerektirmeyen ve 1 milyon dolara kadar poliçe yazabilen bir dijital sigortalama metodolojisi geliştirdi. daha önce sigorta alanında üç girişim daha kurdu.

Şu şekilde: Platform, politika onayını belirlemek için onlarca yıllık müşteri verilerini dakikalar içinde analiz etmek için yapay zekadan yararlanıyor. Teknolojisi ayrıca kullanıcı deneyimini kişiselleştirir ve satın alma sürecini basitleştirir. Ayrıca, işletmeler arası iş ortakları, fiyat teklifi motorlarını ve API’leri entegre edebilir.

Carricarte, kardeşleri Andrew ve Brian ile Olé Life’ı kurdu ve 1970’lerde Latin Amerika’da sigorta satan babalarından sonra ikinci nesil sigorta kurucuları olduklarını öne sürdü.

Michael Carricarte Ole Hayat hayat sigortası

Olé Life’ın kurucu ortağı ve CEO’su Michael Carricarte. Görsel Kaynakları: Olé Life

Olé Life’ın şu anda 30 ülkede üyeleri ve 3.000’in üzerinde sözleşmeli danışmanı bulunmaktadır. Carricarte, geçen yıl, şirketin sigorta acentelerinin sunduğu “binicilere” benzeyen ancak daha çok yaşam tarzı faydaları doğrultusunda olan “eklentiler” sunduğunu söyledi. Carricarte, rakiplerin sunduklarından farklı olarak “prim getirisi” olduğunu kaydetti, bu nedenle, örneğin, 20 yıl boyunca yılda 500 dolar öderseniz ve poliçenizi aşarsanız, tüm paranızı geri alırsınız, dedi Carricarte.

Büyüme açısından, şirket çalışanlarını ikiye katladı ve son 16 ayda 1 milyar dolara yakın teminat ihraç etti. Bu arada, bu yılın ilk çeyreğindeki gelir, 2022’nin aynı çeyreğine göre %73 daha yüksekti.

Şimdi Olé Life, yapay zeka yeteneklerini daha da geliştirmek, pazarlama yoluyla müşteri tabanını büyütmek ve temsilci sayısını 5.000’e çıkarmak istiyor. Bunu, 12 milyon dolarlık yeni bir A Serisi finansman turu ile yapıyor. Mundi Ventures ve AV8 Ventures yatırıma ortak liderlik etti ve Morro VC ve diğer stratejik yatırımcılar katıldı. Toplamda, şirket önceki turlarda 7 milyon $ dahil olmak üzere 17 milyon $ topladı.

Buna ek olarak Carricarte, sağlıkla ilgili ve yaşam tarzıyla ilgili daha fazla eklenti eklemeyi ve işletmeler arası fırsatlara girmeyi planlıyor ve şirketin bu yılın sonuna kadar Meksika ve Brezilya’da lisansı alınmış olacak.

Carricarte, “Büyümek ve hızlı ilerlemek istiyoruz,” dedi. “Ürün dağıtımı ve iletişimi üzerinde çalışmak istiyoruz. Bu ülkelerde lisans aldıktan sonra, gerçekten ölçeklendirmeye başlayabiliriz. Ayrıca B2B fırsatı bizim için çok büyük olacak.”

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın