Bugün, Disney+ merakla beklenen reklam destekli abonelik teklifini ABD’de kullanıma sundu ve lansman sırasında tüm ana kategorilerde 100’den fazla reklamverenle birlikte. Disney Bundle ve Hulu + Live TV genelinde reklamlar içeren yeni abonelik planları da artık mevcut ve izleyicilere en sevdikleri içerikleri yayınlamak için ihtiyaçlarına en iyi hizmet eden planı seçmeleri için daha fazla seçenek sunuyor.
Direct to Consumer Başkanı Michael Paull, “Bugünkü lansman, Disney+ için bir dönüm noktası ve tüketici seçimini ön plana çıkarıyor” dedi. “Bu yeni reklam destekli tekliflerle, tüketicilere The Walt Disney Company’nin inanılmaz hikaye anlatımının tüm genişliğinin ve derinliğinin keyfini çıkarması için daha fazla esneklik sunabiliyoruz.”
Disney Advertising başkanı Rita Ferro, “Bugün, sektördeki en geniş, en çeşitli ve etkili portföyün reklamlarıyla Disney+’ı karşılıyoruz” dedi. “Müşterilerimizi dünyanın en iyi hikaye anlatıcılığına bağlarken, şimdi ve gelecekte akışta yenilik ve izleyici öncelikli deneyimler sunarken kararlıyız.”
Lansmanda, Disney+ Basic aboneleri, Disney+ Premium planında da sunulan tam içerik kataloğunun ve temel ürün özelliklerinin keyfine varacaklar. Bu içerir:
- Özel Orijinaller ve Kitaplık İçeriği: Filmler, belgeseller, diziler ve kısa filmlerden oluşan ve sürekli büyüyen binlerce başlık koleksiyonunun yanı sıra Disney’in inanılmaz film ve televizyon eğlencesine ilişkin uzun geçmişine eşi görülmemiş erişimin keyfini çıkarın.
- Profiller: Ebeveyn Denetimleri aracılığıyla profile göre profil PIN’leri ve içerik derecelendirmeleri belirleme özelliğiyle, hesap başına yedi adede kadar profil oluşturun.
- Eşzamanlı Görüntüleme: Aynı anda desteklenen dört adede kadar cihazda akış gerçekleştirin.
- Yüksek Kaliteli Video Formatları: Desteklendiği durumlarda, başlıkları IMAX Enhanced ile 4K Ultra HD, Dolby Vision, Full HD, HDR10 ve Genişletilmiş En Boy Oranında izleyin.
Mevcut Disney+ aboneleri, ayda 7,99 ABD doları karşılığında Temel plana geçme seçeneğine sahiptir. Ayda 10,99 ABD doları veya yıllık 109,99 ABD doları karşılığında Premium abone olarak kalmayı seçenlerin başka bir işlem yapmasına gerek yoktur. Şu anda ABD’de mevcut olan yeni reklam destekli plan listesi aşağıdaki gibidir:
Plan | abonelik(ler) | Fiyat |
Disney+ Temel | Disney+ | $7.99/ay |
Disney Paketi Duo Temel | Disney+ (Reklamlı), Hulu (Reklamlı) | $9.99/ay |
Disney Paketi Üçlü Temel | Disney+ (Reklamlı), Hulu (Reklamlı), ESPN+ (Reklamlı) | $12.99/ay |
Hulu (Reklamlı) + Canlı TV | Hulu (Reklamlı) + Canlı TV, ayrıca Disney+ (Reklamlı) ve ESPN+ (Reklamlı) erişimi | $69.99/ay |
Disney+ Basic’in lansmanı, dünyanın en sevilen hikayelerini, karakterlerini ve markalarını en gelişmiş tescilli reklamcılık teknolojisi ve izleyici tabanlı yeteneklerle bir araya getiriyor. Kombinasyon, hem tüketiciler hem de reklamverenler için seçenek ve değer sunan gelişmiş, küresel olarak ölçeklenebilir reklamcılık sunar.
Disney+ Basic, perakende, giyim, otomobiller, finansal hizmetler, restoranlar, teknoloji, telekomünikasyon, CPG ve seyahat, markalar ve tüketiciler için harika bir deneyim yaratmak için gereken hacmi ve çeşitliliği sağlayacak yüzlerce kreatifle.
Disney+ Basic abonelikleri, yalnızca ABD’de ve reklam destekli bir aboneliğin mevcut olduğu ülkelerde kullanılmak üzere tasarlanmıştır. Disney+ Basic aboneleri, lansman sırasında İndirmeler veya GroupWatch ve SharePlay gibi Premium özelliklere ve ayrıca Dolby Atmos’a erişemeyecek.
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada