Sosyal medyada ‘musti.geziyor’ kullanıcı adıyla paylaşım yapan bir kişi İzmir Bostanlı’da 1000 TL değerindeki sandviçi denediği anları paylaştı. İlk olarak takipçileriyle sandviçin yapım aşamasını paylaşan kullanıcıya adeta yorum yağdı.
İlginizi Çekebilir
Kocasına yatak odası dansını paylaştı! Tepki çekti
Toplu taşımada Dilber çıkışı! “Yetmedi mi?”
Bahçemde çıplak gezemeyeceğim için evimi satmaya karar verdim
Akrabasının ölüm anlarını paylaştı! Sosyal medyadan tepki yağdı