Yatırımcılara mükemmel soğuk e-posta nasıl yazılır?

Evet, sıcak girişler yatırımcılara yaklaşmanın en iyi yoludur ve ideal olarak A Planınız olmalıdır. Peki ya bunlardan birini alamazsanız?

Geçmişte tartıştığım gibi, soğuk e-postalar da işe yarayabilirve bu sırada biraz araştırma gerektirir iyi bir yatırımcı listesi oluşturmak oldukça kolay bir şekilde yapılabilir. Araştırma yapan ve geçimini sağlayan biri olarak, her gün, bütün gün yazmayan insanlar için asıl e-postayı yazmanın ne kadar zor olabileceğini hafife aldım.

Yakın zamanda bir satış konuşması koçluğu müşterisiyle çalışırken, ekranımı paylaşmayı ve nasıl yatırımcı araştırması yaptığımı ve soğuk e-postalar hazırladığımı göstermeyi teklif ettim. Müşteri, sürecime yeterince şaşırdı ve bu, herkesin soğuk e-postaları nasıl araştıracağını ve oluşturacağını bilmediğini hatırlattı. Bu makale umarım yardımcı olacaktır!

Bu yüzden! Bu makalede, yatırımcıların eğilmesini ve dikkatini vermesini sağlayacak alakalı, hedefli e-postaları nasıl yazabileceğinizi göstereceğim. İnanın bana, bu yaklaşım gerçekten işe yarıyor: Önceki girişimlerimin bazılarında, bu e-postaların bazılarına %80’in üzerinde yanıt oranları elde ettim.

Sadece bir şablon kullanamaz mısın? Şey, hayır, gerçekten değil. Daha doğrusu tam olarak değil. Kendinizi bir VC’nin yerine koyun: Çoğu zaman, uzaktan bile ilgilenip ilgilenmediğinize bakmaksızın, sadece sunum yapmak için orada olan tamamen genel e-postalar alırsınız. Soğuk e-postalar göndermeye başlamadan önce, emin ol tamamen VC’lerin nasıl çalıştığını anlayın Ve risk sermayesi yatırım tezi nedir. Bu iki kavramı iyice kavradığınızda, e-postaların neden hedef kitlelerine göre özelleştirilmesi gerektiğini anlayacaksınız.

E-postanın doğru yere gitmesini nasıl sağlayacağınız ve ne söylemesi gerektiği aşağıda açıklanmıştır:

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın