Twitter, ödeme yapmasalar bile en iyi hesaplar için Mavi doğrulama işaretini eski durumuna getiriyor

Twitter, 20 Nisan’da binlerce eski doğrulama onay işaretini kaldırdıktan sonra geri yükleniyor büyük hesaplar için Mavi onay işaretleri – abonelikler için ödeme yapmasalar bile.
Hafta sonu, (1 milyondan fazla takipçisi olan) birden çok üst düzey hesap doğrulama puanlarını geri aldı. Ancak aralarında yazar Neil Gaiman, futbolcu Riyad Maharez, müzisyen Lil Nas X, aktris Janel Parrish Long ve İngiliz TV sunucusu Richard Osman’ın da bulunduğu pek çoğu mavi rozet için para ödemediklerini söyledi.
Son birkaç gün içinde, dram Elon Musk & co’nun eski onay işaretlerini ele alması, Twitter’ı birden fazla büyük ve dikkate değer hesabın doğrulama işaretini kaybetmesiyle kapladı. Buna Papa, Shakira ve Lady Gaga’ya ait hesaplar da dahildi. Özellikle, Papa’nın artık hükümet ve çok taraflı kuruluşlara yönelik gri bir onay işareti var.
Musk o dönemde Lebron James, Stephen King ve William Shantner gibi birkaç hesabın abonelik ücretini “şahsen ödediğini” söylemişti. Ancak şirket, bu hediyeyi birçok hesaba yayıyor gibi görünüyor.
Martta, New York Times Twitter’ın ilk 10.000 marka ve şirkete ücretsiz bir doğrulama işareti vermeyi düşündüğünü bildirdi. Twitter’ın aynı politikayı kişisel hesaplara uygulayıp uygulamadığı net değil.
Travis Brown adlı bir programcı, 1 milyondan fazla takipçisi olan hesapları inceledi ve şu anda neredeyse 110 tanesinin Twitter doğrulamasının olmadığını söyledi. Aktör Ryan Reynolds ve Brezilyalı sosyal medya fenomeni Felipe Neto, muhtemelen şu anda bir doğrulama işareti olmayan en dikkate değer isimler.
kahverengi GitHub sayfasıBlue aboneliği hakkında düzenli güncellemeler yayınlayan , kontroller kaldırıldığında eski doğrulanmış hesapların yalnızca %4,8’inin Twitter’ın ücretli planına abone olduğunu kaydetti.
Geçen hafta Blue abonelik sayılarında yalnızca 12.000 net artış olduğunu tweetledi – çoğunlukla şirketin büyük takipçilere sahip hesaplara abonelik hediye etmesi nedeniyle.
Doğrulama, altında hararetle tartışılan bir konu olmuştur. yeni twitter yönetimi. Musk, şirketi devraldıktan kısa bir süre sonra ücretli doğrulamayı başlattı, ancak bu hamle geri tepti ve site iflas etti. sahte ünlü ve marka hesaplarıyla gölgelendi.
Twitter da artık markalardan doğrulama için ödeme yapmalarını istemek para kapma hareketiyle platformda reklam kampanyaları yürütmek. Şirket, reklamlar için zorunlu doğrulama gereklilikleri hakkında çeşitli hesaplara e-posta gönderirken, henüz herhangi bir değişiklik yapmıyor. reklam hesabı sayfası.
Ek olarak, sosyal ağ, tüm hesapların kenar çubuğunda doğrulanmış kuruluş hizmetlerine kaydolmak için bir kısayol gösteriyor.

Görsel Kaynakları: Techcrunch/Twitter
hafta sonu, çoklu insanlar Twitter’ın dikkat çekti kurumsal doğrulama 1.000 ABD Doları tutarında iade edilmeyen bir ücret alır hesabın başvurusu reddedilse bile.
Musk, şirket için büyük bir para kazandıran Twitter Blue’da bankacılık yapıyor. Bununla birlikte, Sensor Tower’dan yapılan analiz, ödenen paranın sadece getirildiğini öne sürdü. Mobil aboneliklerden 11 milyon dolar Aralık ayında lansmandan sonraki ilk üç ayda.
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada