KURUMSAL ŞİRKETİMİZE ACİL İNSAN KAYNAKLARI UZMANLARI 2023

KURUMSAL ŞİRKETİMİZE ACİL İNSAN KAYNAKLARI UZMANLARI Güncel, başvuru sitemizde KURUMSAL ŞİRKETİMİZE ACİL İNSAN KAYNAKLARI UZMANLARI ile alakalı başvuru ayrıntılarını bir araya getirdik..

KURUMSAL ŞİRKETİMİZE BAYAN ACİL İNSAN KAYNAKLARI UZMANLARI ARANMAKTADIR.

Kurumsal şirketimiz, çağrı merkezi departmanında görevlendirilmek üzere çalışma arkadaşı aramaktadır. İNSAN KAYNAKLARI UZMANLARI Başvurularınızı bekliyoruz.

İNSAN KAYNAKLARI UZMANLARI
İNSAN KAYNAKLARI UZMANLARI
  • İş Tanımı:
  • Aranan Nitelikler:
  • Çalışma Şartları:

İş Tanımı:

çağrı merkezi departmanında çalışacak olan insan kaynakları personeli, şirket müşteri hizmetleri hattında bulunacak müşterinin seçim sürecini sürekli olarak elinde bulunduruyor. Bu zamanda insan personel kaynakları, adayların özgeçmişlerini ve başvuru formlarını inceler, ön eleme yapar, görüşmelere ulaşır ve son kez en uygun adayları bulur.

Bu görevin bunun yanında, insan kaynakları personeli, iletişim merkezi idaresindeki performans sonuçları takip edilecek ve performans yönetimine katkıda bulunacaktır. Ayrıca, kişisel eğitimlerini planlayacak, gelişimlerini takip edecek ve performanslarını analiz edeceklerdir.

İnsan kaynakları personeli, çağrı merkezi dairesinde işe alım, eğitim, gelişim ve performans yönetimi gibi tüm personelden sorumlu olacaktır. Bu süreci doğru ve etkili bir biçimde değerlendiren, devletin başarısı için kritik öneme sahiptir.

Bunun yanında, insan personelinin kaynaklarının başka yükleri de olacaktır. Misal verilecek olursa, işe alım ve performans yönetimi politikalarının ve kısıtlamalarının sınırlarına fayda sağlayacaklar. Ayrıca işe alım sürecinde kullanılan araç ve metotların etkililiğini ve hedeflerini sürekli olarak olarak gözden geçireceklerdir.

En son, insan personel kaynakları, devletin müşteri tatminiyetini sağlamak yol gösterecek stratejiler geliştireceklerdir. Bu stratejiler, müşteri kitlesinin eğitim hayatına ve üyelerine odaklanarak, müşteri ziyaretçilerinin gezinmesine katkıda bulunacaktır.

Tüm bu görevler, insan kaynakları personelinin devletinin başarması için kritik öneme sahip olduğunu göstermektedir. Çağrı merkezi departmanında çalışmak üzere seçim, eğitim ve performans yönetimi, müşteri tatminiyeti ve şirket başarısı için hayati önem taşımaktadır.

İNSAN KAYNAKLARI UZMANLARI

 

Aranan Nitelikler:

  • En az lise mezunu olmak,
  • Çağrı merkezi deneyimine sahip olmak,
  • Stres yönetiminde uzman olmak,
  • Giyimine özen göstermek,
  • Diksiyonu düzgün olmak,
  • Takım çalışmasına yatkın olmak,
  • Aktif PC kullanabilen, Word, Excel vb. programları bilmek.

En az lise mezunu olmalı. Gerekli iş, neticelendirma ve şikayetlerini ele alacak bir müşteri hizmetleri hattında çalışmak için, adayların en az lise mezunu alınacaktır.

Çağrı merkezi deneyimine sahip olmak. Müşteri hizmetleri tecrübe sahibi adaylar tercih sebebidir. Çağrı merkezi deneyimi, adayların kullanılmasıyla daha iyi iletişim kurmasına, hızlarını bi hayli hızlı ve etkili bir biçimde çizmesine ve müşteri izlemesini artırmasına yardımcı olabilir.

Stres yöneticisi uzmanı olmak. Müşteri hattı hizmetlerinde çalışmak, farklı zamanlarda stresli durumlarla karşılaşmayı gerektirir. Bu nedenle, adayların stres yönetimi uzman olması, olası stresli yapıların soğukkanlılıklarını koruyarak düzenleme yapmalarına yol gösterecektır.

Giyimine özen gösterin. Çağrı merkezi personeli, şirketin temsil eden bölümlerinden biridir. Bu nedenle, adayların giyimlerine özen gösterme, profesyonel ve nizami bir görüntü oluşturmaya yol gösterecektır.

Diksiyon düzgün olmak. Telefonda görüşmeyle iletişim kurmak, doğru ve net bir biçimde konuşmaları gerekir. Bu nedenle, adayların diksiyonu düzgün olmalı, parçalara karşı anlaşılır ve anlaşılır bir biçimde konuşabilmelidirler.

Takıma yatkın olmak. Çağrı merkezi eğitmenleri, bir takım olarak çalışırlar. Bu nedenle, adayların takımına yatkın olmaya, birlikte çalmaya

Adayların, müşteri odaklı düşünebilen, iletişim becerileri yüksek, sonuç odaklı, sabırlı ve detaylara önem veren bireyler olması tercih sebebi.

Çalışma Şartları:

  • Maaş: 10.000 TL,
  • Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) primleri,
  • Yemek,
  • Cumartesi ve Pazar günleri tatil,
  • 09:00-18:30 çalışma saatleri,
  • Yıllık izin, resmi tatiller ve dini bayramlar izinli olacaktır.

Başvurularınızı, özgeçmişinizi ve diğer belgelerinizi aşağıdaki e-posta adresine yahut web sitemizdeki başvuru formunu doldurarak iletebilirsiniz.

Baş vurular YONETİM İNSAN KAYNAKLARİ  Bedirhan Cansev  tel:0 (542) 134 33 58

Başvurularınızı bekliyoruz. Teşekkür ederiz.

ÖNEMLİ NOT: Telefon numarası ile herhangi bir iletişimimiz olmamakla birlikte yalnızca aracı araştırmacı firma olarak yardımcı olmaktayız. İş ilanları ve personel alımı ile ilgili ayrıntıları sayfamızda takip edebilirsiniz.

219

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın