Xsolla, oyun geliştiricileri ve yeni bir Tokyo lokasyonunu desteklemek için yeni ortaklıkları duyurdu
Bu, Xsolla tarafından sunulan bir VB Lab Insight makalesidir.
GamesBeat’in baş yazarı Dean Takahashi, ocak başında canlı bir sohbette, Xsolla’nın Başkanı ve Geçici CEO’su Chris Hewish ile değişen yönetmelikler ve giderek daralan bir pazarın yönlendirdiği büyüyen doğrudan tüketiciye yönelik trendi ve Xsolla’nın nasıl yeni olduğunu tartışmak için konuştu. girişimler, geliştiricilerin yeni fırsatları yakalamasına yardımcı olmayı amaçlamaktadır.
AB’nin Dijital Pazarlar Yasası, çevrimiçi pazarda rekabet eden şirketlerin tüketicilerle ilişki kurmak için güvendikleri üçüncü taraf platformlar tarafından adil bir şekilde muamele görmesini sağlamak için geliştirilmiştir.
“Mobil şirketleri, oyuncularıyla doğrudan ilişkiler kurma konusunda güçlendiriyor; burada yalnızca oyuncuların nerede olduklarına ve oyunlarında nasıl oynadıklarına ilişkin oyun verilerini değil, aynı zamanda artık ticaret ve davranışlarıyla ilgili verileri de alabiliyorlar. çevrimiçi” dedi.
Ayrıca, gelecek yıl Mart ayında yürürlüğe girecek olan Dijital Pazarlar Yasası’nın, mobil oyun geliştiricilerin işlerini üçüncü taraf bir platformun ötesine genişletmelerine, kullanıcı tabanlarını büyütmelerine ve başarılı olmalarına izin verdiğini söyledi.
Hewish, “Önümüzde çok fazla fırsat var ve biz sadece en iyi şirketlerle çalıştığımızdan ve ortaklarımızın tüm bunlardan faydalanması için en iyi teknoloji ve entegrasyonları sağladığımızdan emin olmaya çalışıyoruz” diye ekledi.
İşte Xsolla’nın geliştiricilerin hızla gelişen pazara ayak uydurmasına nasıl yardımcı olduğuna bir göz atın.
Sofistike ebeveyn denetimlerine duyulan ihtiyaç
Geçen yılın sonlarında Epic Games, oyun şirketinin Çocukların Çevrimiçi Gizliliğini Koruma Yasasını (COPPA) ihlal ettiği tespit edildikten sonra bir FTC anlaşmasında 520 milyon dolar para cezası ödedi. Hewish, ağır para cezasının birçok oyun şirketi için biraz uyandırma çağrısı olduğunu ve ebeveyn denetimlerinin olması hoş bir şey olmadığını, ancak çok önemli olduğunu kesin bir şekilde hatırlattığını söyledi.
“İş ortaklarının doğrudan tüketiciye ulaşmalarına yardımcı olmaya devam ettikçe, ortaklarımızın, oyunlarıyla ve oyunlarıyla çevrimiçi olduklarında çocukların mahremiyetine ve etik muameleye yönelik uygun yaklaşımları benimsemelerini sağlamaya yönelik artan bir ihtiyaç olduğunun farkındayız. ticaret” diye açıkladı. “18 yaşın altındaki çocukların yaklaşık %71’i video oyunu oynuyor, bu nedenle insanların farkında olması ve uygun önlemleri alması gereken büyük bir kesim.”
Bu amaçla Xsolla, çevrimiçi gizlilik ve güvenlik çözümleri ve desteği sağlamak için Privacy Vaults Online veya PRIVO ile ortaklık kurdu. Şirket, çocukları ve kendi şirketlerinin bütünlüğünü koruduklarından emin olmak için bu araçları iş ortaklarına yönelik ürün paketine entegre etti.
Eyleme geçirilebilir verileri web mağazalarına getirme
Xsolla ayrıca kısa bir süre önce, pazarlama ve katılım stratejilerini yükseltmek amacıyla web mağazası sahiplerine platformlar arası veri analitiği ve içgörü sağlamak için AppsFlyer ile ortaklık kurdu. Oyun endüstrisi, çoğu çevrimiçi web mağazaları tarafından yönlendirilen mobil gelir tarafından yönlendirilmeye devam ediyor. AppsFlyer entegrasyonu, geliştiricilerin kullanıcı davranışı verilerinin yanı sıra web’deki ve oyunlarının içindeki etkileşimlerini toplamasına ve analiz etmesine olanak tanır.

Hewish, “Ölçüm hassasiyeti gibi şeyleri yükseltiyor, kullanıcı segmentasyonunu mümkün kılıyor ve müşteri akışımızı, davranışımızı ve bağlılığımızı daha derinden kavramamızı sağlıyor” dedi. “Bu web mağazalarının yaptığı şey, insanlar için yepyeni bir pazar segmentinin kilidini açmak. Bu iş çevrimiçi olarak büyürken, ortaklarımıza bu işi analiz edebilmeleri, izleyebilmeleri ve optimize edebilmeleri için araçlar sağlamak her zamankinden daha önemli.”
Büyüyen küresel ayak izi
Japonya, büyük bir mobil oyun pazarı olarak tanınmaktadır ve bölgedeki oyun şirketleri, Xsolla’nın mevcut ve büyüyen ortak listesinin büyük bir bölümünü oluşturmaktadır. Büyüyen pazardan yararlanmalarını ve oradaki müşterilerine daha iyi hizmet vermelerini sağlamak için şirket, yerel oyun endüstrisi profesyonellerinden oluşan yeni bir Tokyo lokasyonu açtı.
Buradaki itici güç, “yalnızca Japonya’ya bakan mevcut müşterilerimize en iyi şekilde hizmet etmek değil, aynı zamanda orada bulunabilecek ve işlerini genişletmek veya genişletmek isteyen yerel ortaklar için yerel pazar hakkında daha fazla doğrudan bağlantı ve özgünlük ve anlayış yaratmaktı.” Japonya içinde veya Japonya dışında genişleyin,” diye açıkladı Hewish. “İster iş ortaklarımız ister onların oyuncuları olsun, müşterilerimize daha yakın olmak ve yerelleştirilmiş ve belirli bölgeyi anlayan değer sağlamak için süregelen çabalarımızın bir parçası.
Bunun bir parçası olarak Xsolla, Japonya’da dijital cüzdanlar ve AliPay ve Line Pay gibi seçenekler gibi bir dizi yerel ödeme yöntemini devreye alıyor.
Line Pay ve PayPay ve RPay, AliPay gibi ödeme seçenekleri bulunmaktadır. Herkesin kendi adına Pay vardır. Ama orada tüm bu harika ödeme seçenekleri var. Japonya’daki fırsatları ortaya çıkarmak için hepsiyle bütünleşme sürecindeyiz.
Ödeme yöntemlerini entegre etmek bir şeydir, ancak Hewish’in açıkladığı gibi, Xsolla “yardım etmek istiyor” [developers] Onlara daha saygılı ve verimli bir şekilde yaklaşabilmeleri için bu pazarları anlayın” dedi. “Orada bir ofis açmak önemliydi, bu yüzden bunu ciddiye alıyormuşuz gibi görüldük.”
Gemide yeni kripto para birimi getirmek
Xsolla, ödeme yöntemlerini entegre etme konusunda her zaman çok dikkatli ve metodik bir yaklaşım benimsemiştir. Bitcoin ve diğerleri de dahil olmak üzere ödeme uygulamasına zaten entegre edilmiş 700 ödeme yöntemiyle Crypto.com ile ortaklık daha da fazla kripto para birimi seçeneği sunuyor.
Hewish, Crypto.com’un aldatmacayı reddeden ve güvenliği ve gizliliği ciddiye alan farklı, daha metodik bir yaklaşım benimsediğini söyledi.
“Diğerlerinden daha yavaş olacak olsa bile bunu doğru yapmak önemliydi ve kripto para biriminin değişkenliğini sistemimize dahil ettiğimizde, bunu ortaklarımızı koruyacak ve bizi koruyacak şekilde yaptığımızdan emin olmamız önemliydi. diğer ödeme sağlayıcılarla olan ortaklıklarımız” dedi. “Ortaklarımız ve oyuncularımız için doğrudan mevcut ödeme çözümümüze giden başka bir ödeme seçeneği yolu açacak.”
Şirket, web3 yerel özellik setlerinin ve oynanışın bir sonraki dalgasına hazır olmalarını bu şekilde sağlıyor, diye ekledi. “Hazırlanmak ve bu teklifi uygulamaya koymak istiyoruz, böylece bu şirketler çevrimiçi olduklarında doğrudan tüketiciye ulaşma olanağına sahip olacaklar ve onlara yardım etmek için oradayız.”
VB Lab Insights içeriği, gönderi için ödeme yapan veya VentureBeat ile iş ilişkisi olan bir şirketle işbirliği içinde oluşturulur ve her zaman açıkça işaretlenir. Daha fazla bilgi için [email protected] ile iletişime geçin.
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada