Triumph, oyunlara gerçek parayla turnuvalar eklemek için bir SDK için 14 milyon dolar topladı

E-sporlara, çevrimiçi fantezi liglerine ve daha kapsamlı çevrimiçi finansal altyapıya olan ilginin artması, gerçek parayla oyun oynama kavramını tüketiciler ve oyun geliştiricileri arasında daha popüler hale getirdi. Bugün bir girişim denilen zafer – gerçek parayla oynanan turnuvaları desteklemek için bir motor ve beraberindeki SDK’yı geliştiren – platformunu daha geniş bir pazar grubunda çalışacak şekilde geliştirmeye devam etmek için 14,1 milyon dolarlık fon sağladığını duyuruyor (şu anda 27 ABD eyaleti ve Washington DC’de mevcut) ve daha fazla müşteri çekmek için.

Triumph şimdiye kadar sessiz bir beta aşamasındaydı, teknolojiyi test etmek için kendi oyunlarından bazılarını oluşturuyor ve ilk müşterilerle çalışıyor. Başlangıç, şu ana kadar istatistiklerin umut verici göründüğünü söyledi: prize takıldığında, Triumph’un gerçek para motoru oyun süresini ayda ortalama 3,6 kat artırıyor ve oyun başına oyuncu başına ortalama aylık gelirde 54 ABD dolarına yol açtı. Şu anda odak noktası mobil oyunlardır, ancak daha büyük amaç VR ve daha fazlası gibi platformlara genişlemektir.

Bu erken rakamların gücüne ek olarak, kurucuların şimdiye kadarki coşkusu ve çalışmasına dayanarak, Triumph bazı etkileyici yatırımcıları onu desteklemeye ikna etmeyi başardı.

Finansman bugün ilk kez duyuruluyor, ancak aslında hem 3,9 milyon dolarlık bir başlangıç ​​turunu hem de yaklaşık 10,2 milyon dolarlık bir A Serisini kapsıyor. İkincisi General Catalyst tarafından yönetiliyor ve Box Group, Heroic Ventures, Nostalgic Modern, RavenOne Ventures, SteelPerlot, Strike ve Valhalla Ventures da katılıyor, Flux ise önceki tura liderlik ediyor. Great Oaks, Heroic Ventures, Raven One, Magic Fund, Kevin Hartz ve katılan diğerleri.

Triumph, birkaç yıl önce, iki kurucu ortağı (ve eş CEO’su) Jacob Brooks ve Jared Geller (sağ ve sol, yukarıda) ile başladı. Stanford’da Covid-19’un sancıları içindeki öğrencilerdi. Çift, diğer birkaç arkadaşıyla birlikte bir ev kiraladı ve bir izolasyon kapsülü oluşturarak içeride oyun oynayarak ve kod yazarak çok sayıda sağlıklı zaman geçirdi.

Bu oyunların bir kısmı sonunda gerçek parayla oynanan turnuvalara yöneldi, burada arkadaşlar esasen Venmo’yu nakit bahisler düzenlemek için kullanacaklardı. Üniversitede bilgisayar bilimi öğrencileri olan Brooks ve Geller, dahili bahis özelliği olan bir oyun üzerinde çalışmaya karar verdiler.

Sonunda geliştirici araçlarına odaklanan pek çok yeni girişimde olduğu gibi, ikili, para özelliğini geliştirmenin oyunun kendisini geliştirmekten önemli ölçüde daha zor olduğunu keşfetti.

Burada sürpriz yok: Ödemeler gibi finansal hizmetler, tam da ödemeler ekosisteminin farklı bölümlerini bir araya getirmenin ne kadar karmaşık olması nedeniyle API entegreli “fintech”e dönüştü.

Bu görev, gerçek parayla, beceriye dayalı oyunlarda daha da karmaşıktır. Çevrimiçi kumarla aynı şey olmasa ve çoğu eyalette izin veriliyor olsa da, gerçek parayla oynanan oyunların ek karmaşıklık katmanları vardır. her eyaletin kendi kanunları vardır Müşterinizi tanıyın hükümleri ve daha genç kullanıcıların nasıl öncelik sırasına konulacağı ve bunun yanı sıra ödeme oluşturmanın karmaşıklığı etrafında uyulması gerekenler Ve ödeme sistemleri.

Sonunda bunu oluşturmak için Stanford’dan ayrılan Brooks (Geller mezun olacak krediye sahipti ve mezun oldu) bu ödeme sistemlerinin “kaba çivileri” dediği şeyler konusunda çok hevesli ama aynı zamanda bir oyun meraklısı ve görünüşe göre inşa ettikleri ürünün iş potansiyeli hakkında düşünürken bir oyuncu gibi düşünün.

“Gerçek parayla oynanan turnuvaların işe yarayabileceği pek çok heyecan verici kullanım durumu var” dedi. “Özel bir kullanıcı tabanı olan her şey uygun olabilir. Şu anda bir oyun oynarken reklam izliyorsunuz veya oyuncunuzu daha iyi hale getirmek için dürtmelerle bombardımana tutuluyorsunuz.” Bunun, geliştiricilerin tüm bunları ortadan kaldırmasına izin verecek kapıyı açabilecek daha sorunsuz bir deneyim oluşturmakla ilgili olduğuna inanıyor.

Ürün, şu anda entegre edilmesi ücretsiz olan bir SDK biçiminde gelir. Triumph, turnuva ücretlerinden %20 kesinti alarak para kazanır (oyuncular oynamak için pota katkıda bulunur, yayıncı oynamak için bir turnuva ücreti alır).

Triumph müşterileri, teoride, bunu birden fazla oyunda kullanan oyun yayıncıları olacak ve bir pano kullanarak kullanımı takip edebilecekler:

Oyun yayıncıları sürekli olarak kullanıcı tabanlarını büyütmenin yollarını arıyor, bunu yapmak için uygulama yükleme reklamları ve diğer pazarlama yöntemlerine yöneliyor ve bir kez oyuncuları bünyelerine kattıktan sonra, sonsuza dek onları meşgul etmenin yollarını arıyorlar. Triumph, gerçek parayla oynanan turnuvaları birleştirecek bir motorun, yenilik yolunda pek bir şey görmemiş olan bu pazarda bir yer açma fırsatına sahip olduğuna inanıyor.

General Catalyst’in genel müdürü Niko Bonatsos, Triumph’un pazarda tutunabilmesinin bir diğer nedeninin de, en azından şu ana kadar nispeten tartışmasız bir alan olması olduğuna inanıyor. Papaya Gaming, Avia Games, MPL ve Skillz, beceri tabanlı oyunlar için gerçek para hizmetleri geliştiren diğerleri arasındadır, ancak bunlardan yalnızca Skillz, üçüncü taraf geliştiriciler için araçlar sunar ve bunların uygulanması daha zor ve kullanımı daha maliyetlidir.

Kurucuların oyunları ortalama bir oyuncu için nasıl daha ilginç hale getirebilecekleri konusunda parlak ve fikirlerle dolu olmaları da yardımcı oluyor, dedi.

“Her şeyden çok, bu ikisine ve çok ilginç bir alana ve oldukça ikna edici bir fikre yapılan bir yatırım.” Ayrıca, kullanıcı edinme ve ilgili alanlar hakkında da bir noktada çerçeveye girebilecek fikirleri olduğunu sözlerine ekledi.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Similar Posts

Bir cevap yazın