teknosacell müşteri hizmetleri ara

teknosacell müşteri hizmetleri ara bilgi90’dan bulabilirsiniz

Sıkça Sorulan Sorular – SSS | TEKNOSACELL

Faturasız hatların geçerlilik süresini koruyabilmesi için düzenli olarak yükleme yapılması gerekmektedir. Son yükleme tarihine göre belirlenen Aktif Süre ve Pasif Süre aşağıdaki şekildedir.

Aktif Süre (184 gün): Son yükleme tarihinizden itibaren, 184 gün süresince hattınız hem arama yapmaya hem de çağrı almaya açık olur. 184 günün sonunda tekrar yükleme yapmamışsanız, hattınız dış aramalara kapatılır ve 92 günlük pasif süre uygulaması başlar.

Pasif Süre (92 gün): Pasif süre boyunca hattınız dış aramalara kapalıdır, sadece hattınızdan çağrı alabilirsiniz. Tekrar arama yapabilmek için yükleme yapmanız gerekmektedir.

Pasif sürenin bitimine kadar hattınıza yükleme yapmamanız halinde ise, hattınız tamamen kapatılır ve söz konusu hatta ilişkin Abonelik Sözleşmeniz iptal edilir.

Pasif süre sonunda hattı iptal olsa da 1 sene içerisinden yeniden Aktivasyon talebinde bulunabilirsiniz. Kapandığında hattınızda bakiye var ve iade talep etmediyseniz yeniden Aktivasyon yaptığınızda 1 sene içerisinde bakiyeleriniz hattınızda yüklü olarak açılır.

Hattınızın iptalinden sonra 3 ay içinde başvurmanız halinde hesabınızda kalan TL’yi geri alma hakkına sahipsiniz. İadenin tarafınıza gerçekleşebilmesi için talebinizi www.turktelekom.com.tr üzerinden, hat iptalini izleyen 3 ay içinde iletilmeniz ve hat sahibi olmanız gerekmektedir.

Yazı kaynağı : www.teknosacell.com

Bize Ulaşın | İletişim | TEKNOSACELL

© 2015 – Tüm hakları saklıdır.

Gizlilik ve Güvenlik

Yazı kaynağı : www.teknosacell.com

Servisler | Teknosa’nın Mobil İletişim Markası | TEKNOSACELL

Değerli Müşterilerimiz, 1 Aralık 2017 tarihinden Fatura Üst Sınır Uygulamasına ilişkin güncellemeler yapılacaktır.

Güncellemeler sonrasında servis özellikleri aşağıda belirtilen şekilde olacaktır.

Fatura Üst Sınırı servis ile belirlediğiniz fatura limitlerinde kısa mesaj ile bilgilendirilirsiniz.

Fatura Üst Sınırı servisi ücretsiz bir servistir. Güncel fatura tutarınızı Mobil Online İşlemler Merkezi’mizden ücretsiz olarak öğrenebilirsiniz.

1 Aralık 2017 tarihi öncesinde mevcut durumda Fatura Üst Sınırı (FÜS) servisine kayıtlı olan müşterilerimizin FÜS limitleri otomatik olarak vergiler dahil 100TL olarak güncellenecektir.

FÜS servisine kayıtlı olmayan tüm bireysel faturalı müşterilerimiz için de 1 Aralık 2017 tarihi itibarıyla FÜS limitleri kurul kararınca vergiler dahil 100TL olarak otomatik belirlenecektir.

1 Aralık 2017 tarihinde güncel fatura tutarlarınızın vergiler dahil 100TL’nin üzerinde olması durumunda sadece uygulamanın hayata geçirildiği bu fatura dönemine özel olarak, bulunduğunuz fatura döneminde FÜS bilgilendirmesi almazsınız. Güncel fatura tutarınızın üzerinde FÜS limiti seçmeniz durumunda, bilgilendirme SMS’lerini alabilirsiniz.

Belirtilen tarihte, güncel fatura tutarının vergiler dahil 100TL’in altında olması durumunda faturanız 100TL’ye ulaştığında kısa mesaj ile bilgilendirilirsiniz. 1 Aralık 2017 tarihi öncesinde birden fazla limitte bilgilendirilebilirken, 1 Aralık 2017 tarihi itibarıyla 100 TL ya da seçmiş olduğunuz FÜS limitinde bildirim alıyor olacaksınız.

Fatura üst sınırı bilgilendirme limitinizi vergiler dahil 90TL, 100TL, 150TL, 200TL veya 500TL olarak seçebilirsiniz.

Otomatik olarak tanımlanan 100TL limitini değiştirmek isterseniz kısa mesaj yoluyla FUSX yazıp 5555’e gönderebilirsiniz.

SMS kanalı haricinde Müşteri Hizmetlerimiz veya Online İşlemler Merkezi üzerinden de FÜS limitinizi değiştirebilirsiniz.

Fatura Üst Sınırı servisi ücretsiz bir servistir.

Yazı kaynağı : www.teknosacell.com

Teknosacell Müşteri Hizmetleri

Teknosacell Çağrı Merkezi İletişim Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası

Teknosacell çağrı merkezi numarası hakkında bilgi almak istiyorsanız makalemize göz atabilirsiniz. Makalemizde Teknosacell müşteri hizmetleri numarası ile iletişim telefonu üzerinden Teknosacell şikayet hattına erişebilirsiniz. Teknosacell müşteri hizmetleri direk bağlanma üzerinden işlemlerinizi kolaylıkla yapabilirsiniz.

Sabancı Holding bünyesinde kurulan Teknosa, ülkemizin en büyük ve en çok mağazası bulunan teknoloji marketidir. Ürün çeşitliliği kalitesi ve güler yüzlü personeli ile en gözde şirketlerden birisi haline gelmiştir. 2015 yılına gelindiğinde Teknosa, Avea yani Türk Telekom ile anlaşma gerçekleştirmiş, Avea altyapısını kullanarak Teknosacell adında kendi operatör markasını faaliyete geçirmiştir.

Teknosacell Çağrı Merkezi Numarası

Teknosacell sayesinde Teknosa’da bulunan tüm mobil cihazları taahhütlü olarak taksitle satın alabilirsiniz. Birbirinden özel teklifleri, dolu dolu tarifeleri, ekonominize uygun fiyat politikası ve Türk Telekom kalitesiyle hizmetlerine hızla devam etmektedir.

Teknosacell çağrı merkezi numarası üzerinden bilgi alışverişinde bulunabilirsiniz.

Tarifeleri ile birlikte sunulan anında indirim çekleri sayesinde oldukça avantajlı bir durumdadır. Teknosa’daki geniş ürün yelpazesinde teknolojiye daha uygun fiyata sahip olma şansı olarak verilen çekler oldukça beğenilmektedir.  Teknolojik ürünlere alabileceğiniz geniş mağaza ağı ve mobil operatör ağı ile hizmet veren firma günden güne gelişimine devam etmektedir.

Teknosacell Müşteri Hizmetleri Numarası

2000 yılında 5 mağaza ile faaliyete başlayan şirket her geçen gün büyümesine devam etmiştir. En yaygın mağaza ağı ve online alışveriş platformu olarak hizmet veren firma müşterilerine hizmet sunmaktadır. Konusunda uzman yaklaşık 3000 çalışanı bulunan TeknoSA oldukça beğeni toplamakta ve büyümesine devam etmektedir.

Kısa bir zamanda istikrarlı bir şekilde büyüyerek müşteri kitlesini genişletmiştir. Yaygınlığı, hizmet kalitesi, güvenilirliği, hızı ve ürün çeşitliliği ile müşterilerine en iyi deneyimi sunmaktadır. Türkiye’nin lider teknoloji perakendecisi olma yolunda emin adımlarla ilerleyen firma her kesimden insana hitap etmektedir. Teknosacell müşteri hizmetleri numarası üzerinden iletişime geçerek bilgi alabilirsiniz.

Teknosacell Müşteri Hizmetleri Direk Bağlanma

Teknosacell’in 0850’li bir çağrı merkezi iletişim telefon numarası bulunmaktadır. Bu çağrı merkezi aracılığıyla güncel fatura tutarınızı, geçmiş ödenmemiş fatura tutarınızı öğrenebilir, tarifeniz ve taahhüdünüz hakkında detaylı bilgi alabilir; istek, soru, öneri ve görüşlerinizi kolayca bildirebilirsiniz.

Müşteri kitlesi büyüdüğü için Teknosacell müşteri hizmetlerine direk bağlanma en kısa sürede çözüm sunmaktadır.

Teknosacell Şikayet Hattı

Şikayetlere kalıcı çözümler üretmeyi hedefleyen Teknosacell müşterileri için sorunlarını aktarabilecekleri Teknosacell şikayet hattı telefonunu aktif olarak çalışır durumda tutmaktadır.

Teknosacell Çağrı Merkezi İletişim Numarası Şikayet Hattı

0850 222 55 99

Çağrı merkezi numarası çalışma saatleri içinde iletişime geçebilirsiniz. Teknosacell çağrı merkezi numarasına 0850 222 55 99 numaralı telefondan erişebilirsiniz.

İletişim

Adres : Carrefoursa Plaza Cevizli Mah. Tugay Yolu Cad. No:67 Blok B 34846 Maltepe İstanbul
Telefon : 0850 222 55 99

Arama Terimleri: Teknosacell iletişim bilgileri, Teknosacell telefon no, Teknosacell irtibat tel, Teknosacell canlı destek, Teknosacell müşteri temsilcisi, Teknosacell şikayet hattı, Teknosacell müşteri hizmetleri numarası, Teknosacell çağrı merkezi numarası, Teknosacell iletişim numarası, Teknosacell çağrı merkezi, Teknosacell müşteri hizmetleri direk bağlanma

Yazı kaynağı : cagrimerkezimiz.com

Yorumların yanıtı sitenin aşağı kısmında

Ali : bilmiyorum, keşke arkadaşlar yorumlarda yanıt versinler.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada
enteresan haberler

Yorum yapın