Super Evil Megacorp yeni oyunlar ve İngiltere ofisi ile geri döndü
Bu Ekim ayında San Francisco’da düzenlenen ve “Playing the Edge” temasını keşfedeceğimiz GamesBeat Summit Next’in geri dönüşünü duyurmaktan heyecan duyuyoruz. konuşmak için başvur Burada ve sponsorluk fırsatları hakkında daha fazla bilgi edinin Burada.
Super Evil Megacorp, 11 yıl önce piyasaya çıktığında parlak bir oyun girişimiydi ve ardından mobil espor unvanı Vainglory ile çıktı. Ancak bu oyun yavaşladı ve Super Evil geçişlerden geçti. Ancak şimdi şirket birden fazla platformda birkaç başarılı oyunla geri döndü ve 100’den fazla çalışanı var.
Şimdi de Birleşik Krallık’ta sanal bir ofis açıyor ve yönetim kuruluna Bad Robot Games’in CEO’su Anna Sweet’i ekledi. CEO Kristian Segerstrale, GamesBeat ile yaptığı bir röportajda, misyonun hâlâ ağırlıklı olarak mobil cihazlara odaklandığını, ancak şirketin artık üçlü A çapraz platform oyunları yaratmayı umduğunu söyledi.
Adından da anlaşılacağı gibi Super Evil Megacorp çok hırslıydı. Segerstrale, COO’su olarak katıldı ve Vainglory ile mobil espor yolculuğuna başladı. Para topladı ve iPhone ve iPad gibi mobil cihazlarda bir nişancı oyunu olarak yaptığı öncü çalışmayla parayı yönetti. Ancak 2019’un sonlarında oyun zayıfladı ve Super Evil Megacorp oyunu Rogue Games’e devretmeye karar verdi. 2020’ye gelindiğinde Rogue Games de pes etti ve ardından topluluğun geri kalan üyeleri onu devraldı.

Vainglory’den sonra Segerstrale, “Elbette çok sancılı bir uyum süreci yaşadık. Ondan sonra, şanlı ilk günlerde olduğu gibi, büyük bir büyüme dönemi geçirdik. Vainglory azaldığında, CEO görevini üstlendiğim sıralarda oldukça agresif bir şekilde sıfırlamak zorunda kaldık. Biraz mütevazi turta yedik ve sonra dirençli bir şirket yaratmak için yola çıktık. Harika oyunlar oluşturmanın temellerine geri döndük.”
2017’de CEO olan eski bir EA mobil yöneticisi olan Segerstrale, diğer oyunlara yatırım yapmaya başladı. Bu, şirketin EVIL oyun motorundan yararlanmayı ve çok sayıda koleksiyon ve sosyal oyun içeren oyunlar için iyi ekonomiler yaratmayı içeriyordu.

2022’de Samsung Galaxy’de Yılın Oyunu ödülünü kazanan Catalyst Black’i yaptı. Ayrıca, Apple Arcade listelerinde zirveye çıkan ilk lisanslı oyunu Teenage Mutant Ninja Turtles: Splintered Fate’i yapmak için Netflix Games ile birlikte çalıştı.
“Topluluklarla bağlantı kurmaya ve elimizden geldiğince fandom oluşturmaya çalışıyoruz. Bu da bizi, herhangi bir özel oyunun büyük başarısına güvenmediğimiz bir şirket kurma yoluna götürdü,” dedi Segerstrale. “Zanaatimizde sürekli olarak daha iyi hale geliyoruz ve zaman içinde yaptığımız işte daha iyi olmaya çalışıyoruz.”
Şirket, oynaması ücretsiz mobil ve abonelikle deneyler yaptı. Bu deneyler kısmen, Apple’ın reklamlardan sonuç almayı zorlaştıran kullanıcı edinimi yerine gizliliğe odaklanması gibi değişikliklerden kaynaklandı. Artık herhangi bir platformda başarılı olmak için gerçekten öne çıkan bir ürüne ihtiyacınız var. Ve bazen bu, IP lisans verenleri veya büyük platformlarla çalışmak anlamına gelir.

Segerstrale, “Haberlerimizi farklı bir şekilde yayınladık,” dedi. “Ancak, bazı duyurular yapmanın ve üzerinde çalıştığımız şey ve gittiğimiz yön hakkında bilgi vermenin zamanının geldiğini düşündük. Stüdyo olarak bunun önemli olduğunu hissettik.”

Şirket hala mobil oyunlara odaklanıyor ve yeni platformlar keşfetmek ve yeni hikayeler anlatmak istiyor. Ve şirket, bu yıl şimdiden 30’dan fazla kişiyi işe aldı, buna yeni Birleşik Krallık ofisindeki görevlerin doldurulması da dahil.
Segerstrale sekiz yılını Menlo Park, California’da ve birkaç yılını da Portekiz’de geçirdi. Şimdi, ilk birkaç şirketini, Macrospace/Glu Mobile ve Playfish’i büyüttüğü Birleşik Krallık’a geri döndü.
“Ağımın çoğu burada ve Birleşik Krallık’ta yeni insanları işe alma taahhüdünde bulunabiliyoruz” dedi. “Aynı zamanda, tamamen uzak bir stüdyo olma taahhüdümüzü yeniden teyit ediyoruz.”
Şirket, her ikisi de Birleşik Krallık’ta bulunan platform teknik direktörü ve ürün direktörü Tom Westall’ı ve bir avuç diğerini Viviane Costa’yı işe aldı. Plan, önümüzdeki üç yıl içinde çok daha fazlasını işe almak.
“Son birkaç yıldaki tüm değişikliklerle, Super Evil Megacorp ekibinin ödüllü oyunlar çıkarabildiği kanıtlanmış birkaç bağımsız, platformlar arası stüdyodan biri olarak ortaya çıkmasından gerçekten gurur duyuyorum. en geniş cihaz setinde en iyi performansı sağlayan kendi EVIL motorumuz,” dedi Segerstrale. “Oyunları neden yaptığımız ve inandığımız şey aynı kalıyor – paylaşılan en iyi oyun deneyimlerini oluşturmak için. Oyun alanında sınırları zorlama tutkumuzu, yerel platformlar arası oyun tasarımımızı geliştirmeye devam etmekten heyecan duyuyoruz ve en iyi çok oyunculu aksiyon oyunlarını takip ediyoruz.”

Şirket ortak bir kültür oluşturmak için çok çalışıyor ve ekibi yaklaşık üç ayda bir bir araya getiriyor.
Segerstrale, şirketin habersiz üçlü A oyunu platformlar arası oyun projeleri üzerinde çalıştığını söyledi. Ve yakında şirketten daha fazlasını duyacağımızı umuyor.
Segerstrale, “Gelecekteki duyurular için şimdi zemin hazırlıyoruz” dedi. “Bizi çok heyecanlandıran, yaklaşan bir IP üzerinde çalışıyoruz. Devasa bir IP için aşağıdan yukarıya, evrenin bir köşesinin ortak yaratıcıları olacağımız bir dünya yaratıyoruz.”
GamesBeat’in inancı oyun endüstrisini ele alırken “tutkunun iş ile buluştuğu yer.” Bu ne anlama gelir? Haberlerin sizin için ne kadar önemli olduğunu anlatmak istiyoruz — sadece bir oyun stüdyosunda karar verici olarak değil, aynı zamanda bir oyun hayranı olarak. İster makalelerimizi okuyun, ister podcast’lerimizi dinleyin, ister videolarımızı izleyin, GamesBeat sektör hakkında bilgi edinmenize ve sektörle etkileşim kurmanın keyfini çıkarmanıza yardımcı olacaktır. Brifinglerimizi keşfedin.
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada