Bu Ekim ayında San Francisco’da düzenlenen ve “Playing the Edge” temasını keşfedeceğimiz GamesBeat Summit Next’in geri dönüşünü duyurmaktan heyecan duyuyoruz. konuşmak için başvur Burada ve sponsorluk fırsatları hakkında daha fazla bilgi edinin Burada.
SAMSUNG bugün, Samsung’un mobil bulut oyun hizmetini kullanarak Samsung cihazlarında mobil oyunlar oynamanıza izin veren Samsung Game Launcher için bir açık beta başlatıyor.
Samsung Electronics başkan yardımcısı ve oyun hizmetleri başkanı Jong Hyuk Woo, GamesBeat ile yaptığı özel bir röportajda, oyunlarla dijital ticaret söz konusu olduğunda başlatıcının sürtüşmeden kurtulmaya yardımcı olduğunu söyledi. Samsung mobil bulut oyun platformunun yeni beta hizmeti ABD ve Kanada’da sunulacak ve Samsung Galaxy cihazlarında aylık 150 milyona kadar aktif kullanıcı tarafından zaten kullanılan mevcut bir oyun başlatıcı için bir güncelleme olarak eklenebilir, Woo söz konusu.
Şu anda aralarında Playrix ve Snow Print Studios’un da bulunduğu ortaklardan yedi oyun mevcut. Sonunda çok çeşitli oyunlar desteklenecektir. Woo, teknolojinin 4GLTE, 5G ve WiFi üzerinde çalıştığını söyledi.
Normalde, bir akıllı telefonda bir oyunun reklamını görebilir ve ardından üzerine tıklayabilirsiniz. Reklam sizi, iyi bir bağlantınız varsa indirmesi bir dakika kadar sürebilen bir oyun indirme sayfasına götürebilir. Daha sonra oyun yüklenmeye başladığında sizden kayıt olmanızı isteyebilir.
Ancak Woo, bu deneyimi yaşayan kullanıcıların yaklaşık %90’ının muhtemelen süreç sırasında bir ara oyunu bırakacağını ve oyunu oynamayı unutacağını söyledi. Oynaması ücretsiz oyunlarda bile. Diğer şirketler buna oynatılabilir reklamlar adını verdiler, ancak Samsung’un bir cihaz üreticisi olarak bazı avantajları var.
Woo, şirketin diğer bulut oyun şirketlerine iş modeli, sunucu ve teknoloji yapılandırması açısından baktığını ve Samsung’un daha önce bulut oyunlarına girişen diğerlerinden çok şey öğrendiğini söyledi.
Bulut tabanlı Samsung Game Launcher ile indirmeyi atlayabilirsiniz. 5G’de iyi bir bağlantınız olduğu sürece oyunu indirmeye gerek kalmadan hemen oynamaya başlayabilirsiniz. Herhangi bir oturum açmanıza veya kayıt olmanıza ihtiyaç duymaz çünkü cihaz üreticisi olarak kim olduğunuzu bilir.
Birisi bir reklama tıkladığında, bu onları Galaxy mağazasına götürür ve birkaç saniye içinde oyuncu için oyun akışını hemen oynatmaya başlar.
“Orada bulut oyun hizmetleri var. Ancak çoğu PC konsol oyunlarına odaklanmıştır. Bu mantıklı çünkü çözmeye çalıştıkları sorun gerçekten erişim. Woo, herkesin bir konsol veya 1.000 $ ‘lık bir oyun bilgisayarı satın almak için 400 $’ a sahip olmadığını söyledi. “Bu, o içeriği, o erişime sahip olmayan kitlelere ulaştırmanın bir yolu. Ancak mobilde bu biraz farklı. Herkesin cebinde bir oyun cihazı var.”
Woo, ekibin mobil yerel içerik için bulut oyun seçeneklerini incelediklerinde başka benzersiz fırsatlar ve sorunlu noktalar bulduğunu söyledi. Oyun yayıncılarının bakış açısına göre, en büyük sorunlardan biri, oyunları ücretli kullanıcı edinimi ile ölçeklendirmek. Hedeflenen reklamlar yerine mahremiyete odaklanıldığından, ücretli kullanıcı ediniminin eskiden olduğu gibi kullanıcı elde etmek için kullanılmasının zor olduğunu söyledi. Gizlilik kısıtlamaları zamanla daha da zorlaşacak ve reklamları para kazanma için verimsiz bir dönüşüm hunisine dönüştürecek.
Buna, izinleri almayı ve bir gigabayt ila 10 gigabayt veri indirmeyi gerektiren karmaşık bir katılım süreciyle karşılaştığında ayrılan kullanıcı sayısını da ekleyin. Ve sonuç olarak pek çok insan süreçten çıkıyor.
“Bu, bir oyun yayıncısının içeriğine ilgi duyduğunu bir reklam aracılığıyla ifade eden insanların %90’ının aslında oyuna hiç girmediği anlamına geliyor. Bulut akışının, kullanıcı edinme hunisini tamamen çökerterek, indirme ve yüklemeden ve App Store ziyaretinden kurtularak mobil oyun yayıncıları için bir şeyler yapabileceğine inanıyoruz. Bunu, o huniyi ve bu model içindeki verimsizlikleri önemli ölçüde azaltabilir. Böylece oyun yayıncıları, oyunlarına gelen kullanıcı sayısında önemli bir artış görecek.”
Kullanıcılara gelince, en büyük sıkıntılarından biri gerçekten keşfedilebilirlik ile ilgili.
“Bugün bir Spotify veya Netflix’e gidebileceğimizi, bir içeriğe tıklayabileceğimizi ve birkaç saniye içinde onu izleyebileceğimizi veya dinleyebileceğimizi kabul ediyoruz. Ardından, çok az zaman veya kaynak yatırımı ile bundan hoşlanıp hoşlanmayacağımıza karar veririz,” dedi Woo.
Bir oyunu yüklemek büyük bir zaman yatırımıdır ve ardından oyuncular oyunun düşündükleri gibi olmadığını görebilir ve bundan hoşlanmayabilirler. Woo, bulut oyunlarıyla keşfedilebilirliğin daha sorunsuz olduğunu çünkü bir reklama tıkladığınız anda oynayabileceğinizi söyledi. Ve eğer beğenirseniz, o oyunu bir arkadaşınızla sadece bir bağlantı paylaşarak paylaşabilirsiniz. Ve saniyeler içinde size katılabilirler.
Woo, “Bu, son kullanıcıların bakış açısından oyunun kurallarını değiştiren bir şey olacak,” dedi. “Samsung Game Launcher uygulaması tüm Galaxy cihazlarına önceden yüklenecektir.”
Başlatıcı ile, oyun oynarken “rahatsız etmeyin” işlevinin açık olması gibi yardımcı işlevleri kontrol edebilirsiniz. Samsung’un halihazırda oyun başlatıcıyı aktif olarak kullanan aylık 150 milyondan fazla aktif kullanıcısı var. Ve böylece Samsung, içerikle bu kullanıcıların ilgisini çekmek istiyor.
Samsung’un avantajı, kullanıcıları kendi telefonlarına toplamış olması, launcher ve bulut oyun özelliğini telefonlarına önceden yükleyebilmesi ve kullanıcıların kim olduğunu zaten biliyor olmasıdır.
Woo, “Bir kullanıcı bir Samsung cihazı satın aldığında, bu cihaz cebinde, bir Galaxy mağazası önceden yüklenmiş olacak ve herhangi bir hesap oluşturmaya ihtiyaç duymadan ilk andan itibaren akışa hazır olacak” dedi.
Bunun da ötesinde, Samsung bunu bir abonelik işi olarak öne sürmüyor.
Woo, “Neredeyse, oynaması ücretsiz içeriğe hizmet verdiğimiz uygulama mağazasını bulutta sanallaştırıyormuşuz gibi,” dedi.
Woo, şirketin yaklaşık iki yıldır teknoloji ve altyapı üzerinde çalıştığını söyledi. Bu yılın başlarında Batı Kanada’da kapalı bir beta testi yaptı ve yedi aydır bir çeşit beta testi yapıyor. Ve şimdi onu tüm Kanada ve ABD’ye açıyor. Woo, şirketin birçok kişinin bunu test etmesini ve hizmeti daha iyi hale getirmek için şirkete geri bildirimde bulunmasını istediğini söyledi.
GamesBeat’in inancı oyun endüstrisini ele alırken “tutkunun iş ile buluştuğu yer.” Bu ne anlama gelir? Haberlerin sizin için ne kadar önemli olduğunu anlatmak istiyoruz — sadece bir oyun stüdyosunda karar verici olarak değil, aynı zamanda bir oyun hayranı olarak. İster makalelerimizi okuyun, ister podcast’lerimizi dinleyin, ister videolarımızı izleyin, GamesBeat sektör hakkında bilgi edinmenize ve sektörle etkileşim kurmanın keyfini çıkarmanıza yardımcı olacaktır. Brifinglerimizi keşfedin.
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada