Bu Ekim ayında San Francisco’da düzenlenen ve “Playing the Edge” temasını keşfedeceğimiz GamesBeat Summit Next’in geri dönüşünü duyurmaktan heyecan duyuyoruz. konuşmak için başvur Burada ve sponsorluk fırsatları hakkında daha fazla bilgi edinin Burada.
Lightspeed Girişim Ortakları ve GamesBeat—sektörün önde gelen jüri üyeleriyle birlikte—başlattı Oyun Değiştiricilergelişmekte olan, yenilikçi oyun ve etkileşimli teknoloji şirketlerini sergilemek için yıllık en iyi oyun başlangıç listesi.
İlk Game Changers programının kazananları, GamesBeat aracılığıyla medyada geniş yer bulacak, büyüyen özel Game Changers topluluğuna erişim elde edecek ve oyun, teknoloji ve etkileşimli medya genelinde sektör liderleriyle 1:1 rehberlik ve etkileşimler alacak. Her kategoride ayrıca özel bir ödül alacak olan öne çıkan bir kazanan görülecektir.
Ödül sahipleri tüm bu avantajlardan ücretsiz olarak yararlanabilirler ve bu süreçte şirketlerinde öz sermayeden vazgeçmezler. Girişim temsilcilerinin şahsen gelme zorunluluğu da yoktur.
Bugün başvurun veya aday gösterin
Game Changers 2024 için akran adayları ve kişisel başvurular artık çevrimiçi aç.
Oyun endüstrisi profesyonelleri, yeni başlayanları aday gösterebilir veya kendi şirketleri adına başvurabilir. Tüm başvurular için son tarih 1 Ekim 2023 Pazar.
Kazananlar Ekim ayında duyurulacak ve 24 – 25 Ekim tarihlerinde San Francisco’da düzenlenecek GamesBeat Summit Next konferansında vurgulanacak.
Eşsiz bir endüstri liderleri grubu tarafından desteklenir
GamesBeat yazarları ve Lightspeed yatırımcıları, Oyun Değiştirici adaylarını bulmak için çevrimiçi başvuruları inceler ve bağımsız uzman jüri üyelerinden oluşan bir panele daraltılmış bir aday listesi sunar. Jüri üyeleri daha sonra nihai adayları tek tur oylamada, gerektiğinde eşitliği bozacak şekilde oylayacak. Ve yarının liderlerini bugünün liderlerinden daha iyi kim taçlandırabilir?
Bu nedenle jüri heyeti, Activision Blizzard, Amazon, Animoca, ByteDance, DeepMind, Disney Accelerator, Google, Epic Games, Electronic Arts, Goldman Sachs, Kabam, Krafton, McKinsey & Co. Meta, Microsoft, Niantic, Oculus, Riot Games, Roblox, Stanford University, Take-Two Interactive, Tencent, TikTok, Unity, Valve, Xbox, YouTube Gaming, Zynga ve diğerleri.
Oyun Changers hakimleri bugünün liderini içeriyoroyun ve etkileşimli ortamlarda.
- Anna Sweet, Bad Robot Games’in CEO’su
- Tirta Ventures’ın Yönetici Ortağı Ben Feder
- Disney Accelerator Genel Müdürü Bonnie Rosen
- Google İş Zekası ve Yapay Zekadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Danny Lange
- Dean Takahashi, GamesBeat’in Baş Yazarı
- Holly Liu, Kabam’ın Kurucu Ortağı
- Niantic CEO’su John Hanke
- John Thompson, Fr. Microsoft’un Başkanı
- Activision Blizzard’ın Baş Strateji Sorumlusu Ken Wee
- Kylan Gibbs, Inworld AI Baş Ürün Sorumlusu
- Leo Olebe, YouTube Küresel Oyun Başkanı
- Manuel Bronstein, Roblox’ta Baş Ürün Sorumlusu
- Krafton’da Kurumsal Gelişimden Sorumlu Başkan Yardımcısı Maria Park
- The Believer Company CEO’su Michael Chow
- Moritz Baier-Lentz, Lightspeed Ortağı ve Oyun Başkanı
- Ryan Wyatt, Fr. Polygon Labs’ta Başkan
- V Pappas, Fr. TikTok’ta COO
Rehber ilkeler
Game Changers, zorlu ekonomik dönemlerin ortasında bile son yıllarda oyun girişimlerinin ve oyun girişim yatırım fonlarının patlamasının tanınmasıdır. Tanınmayı ve daha iyi erişimi hak eden şirketlere dikkat çekmek istiyoruz ve bu nedenle Lightspeed ve GamesBeat’in birleşik analitik ve gazetecilik erişiminden yararlanmayı umuyoruz.
Beş ana kategoride toplam 25 şirket seçilecek:
- Oyun stüdyoları,
- Oyun platformları (örneğin, kullanıcı tarafından oluşturulan içerik veya sosyal),
- 3D teknolojileri (AI dahil),
- Genişletilmiş gerçeklik (ör. AR/VR) ve
- Blockchain ve web3.
Uygun olmak için şirketlerin:
- Oyun endüstrisinin bir parçası olun (yukarıdaki beş kategoriye bakın),
- Beş yaşından büyük olmamak ve
- 50’den fazla tam zamanlı çalışanınız olmamalıdır
Amacımız sektör için benzersiz, orijinal ve değerli yıllık bir liste oluşturmaktır. Süreç adil ve şeffaf olacak. Adaylıklar dünya çapında mevcut olacaktır (kendi kendine aday göstermeler de mümkündür). Akranlar birbirlerini aday gösterebilir ve özenle seçilmiş jüri üyelerimiz seçim sürecini yönlendirecektir.
Bir girişimin vizyonuna, kalibresine ve uygulamasına ek olarak, tarihsel olarak marjinalize edilmiş kişilerin (kadınlar, beyaz olmayan insanlar ve LGBTQIA+ topluluğunun üyeleri dahil) dahil edilmesini sağlayarak ekibin çeşitliliğine de odaklanacağız.
GamesBeat’in inancı oyun endüstrisini ele alırken “tutkunun iş ile buluştuğu yer.” Bu ne anlama gelir? Haberlerin sizin için ne kadar önemli olduğunu anlatmak istiyoruz — sadece bir oyun stüdyosunda karar verici olarak değil, aynı zamanda bir oyun hayranı olarak. İster makalelerimizi okuyun, ister podcast’lerimizi dinleyin, ister videolarımızı izleyin, GamesBeat sektör hakkında bilgi edinmenize ve sektörle etkileşim kurmanın keyfini çıkarmanıza yardımcı olacaktır. Brifinglerimizi keşfedin.
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada