Kurumsal şirketler ve üretken yapay zeka: Sadece bakıyor musunuz?

W
Haftalık yeni başlayanlar ve pazarlar haber bülteni olan TechCrunch Exchange’e hoş geldiniz. Şundan ilham alıyor: günlük TechCrunch+ sütunu adını nereden alıyor. Her Cumartesi gelen kutunuza gelmesini ister misiniz? Üye olmak Burada.
Bu hafta dalıyorum üretken yapay zekanın kurumsal alıcılar için ne anlama geldiğini ya da ne anlama gelmediğini daha derinlemesine öğrenin. Ayrıca şirketinizin neden Figma gibi olmak isteyebileceğine ve piyasanın yatırım tarafının yeni normal olan düşüş turlarına nasıl uyum sağladığına dair bazı notlarım var. — Anna
Henüz açılmamış potansiyel
The Exchange, Battery Ventures’a baktığında bulut yazılım harcama raporunun durumu, başlığın vaat ettiği şeye odaklanarak başladık: bulut yazılımı harcamasıyla ilgili taze veriler. Ve olduğu ortaya çıktı daha cesaret verici beklediğimizden daha
Daha sonra, kurucular için başka bir iyi habere baktık: Yeni başlayanların, görevleri otomatikleştirmek ve hızlı üretkenlik kazanımları sağlamak için teknoloji geliştirmesi. düşüşten kaçabilir. Otomasyonun kurumsal bütçe öncelikleri arasında yükseldiğini gösteren bir rapor veri noktasına dayanıyordu.
Ancak aklımın bir köşesinde, raporun üretken yapay zeka hakkındaki bazı yorumlarını da düşünmeye devam ettim – ve bunun nedeni, o zamandan beri konuyla ilgili üstün yaklaşımların her yerde bulunması değil.
Aksine, Battery’nin üretici yapay zeka hakkındaki görüşüne muhafazakar diyebilirsiniz, ancak bu haksızlık olur. Ne de olsa VC firması, yaklaşık 30 milyar dolarlık harcamayı yöneten 100 C-suite yöneticisinin (CXO) yanıtlarını toplayan Q1 anketinin bulgularını aktarıyordu.
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada