Crowd Control ile en sevdiğiniz yayıncının oyununu kasıp kavurun

Sims’i sadık Twitch takipçilerinize yayınlarken, aniden sanal evinizin ortasında bir ateş tutuşur. Sim itfaiyecileri gelmeden yangını söndürmek için çabalarken, birdenbire başka bir alev belirir. Twitch sohbetinde hayranlarınız kıkırdıyor — Sim mahallenizde epey gürültüye neden oldular ama bir içerik oluşturucu olarak son gülen sizsiniz. Paranı yeni aldın.

100’den fazla popüler oyun desteği ile, Kalabalık kontrolü yayıncıların hayranlarıyla etkileşim kurma şeklini değiştirirken aynı zamanda para kazanmanın eğlenceli yeni yollarını da ortaya çıkarıyor. Crowd Control, bu oyunlara tersine mühendislik uygulayarak, hayranların bir içerik oluşturucunun canlı yayınında bir etkinliği tetiklemek için ödeme yapmasına olanak tanıyan kullanıcı dostu uygulamalar ve eklentiler oluşturdu. Böylece, bir hayran olarak Minecraft’ta düşmanları çağırabilir, Pokémon Emerald’da nadir, parlak bir Pokémon doğurabilir veya yaratıcının avatarını küçült Resident Evil 4’te. Bir içerik oluşturucunun oyununu daha zor hale getirmek için mikro ödemenizi kullanabilir veya nazikseniz, zor bir durumdan çıkmalarına yardımcı olmak için onlara destek verebilirsiniz.

70.000’den fazla içerik oluşturucu, yalnızca Twitch’e özel bir uygulama olarak başlayan Kitle Kontrolü’nü şimdiden kullandı. Şimdi, 2.0 beta sürümünün yayınlanmasıyla birlikte uygulama artık YouTube, TikTok, Discord ve Facebook Gaming’de mevcut.

CEO Matthew “Jaku” Jakubowski, TechCrunch’a “Teknik engeller ve deneylerle dolu uzun bir yol oldu” dedi. “Hemen hemen her platformda çalışacak gerçekten harika bir çözümümüz var.”

Jaku, Siber Güvenlik Direktörü olarak görevinden ayrıldıktan sonra Crowd Control’ün ebeveyni olan Warp World’ü kurdu. Kavrama. Warp World, aşağıdakiler gibi diğer geniş kapsamlı video oyunu projeleri geliştirmiştir: Şalgam.Takasne zaman tüm öfke oldu Hayvan Geçişi: Yeni Ufuklar popülaritesinin zirvesindeydi, ancak Kalabalık Kontrolü açık ara en büyük teknik girişimi. Şimdiye kadar, Warp World bir dizi tohum finansmanı topladı.

Diğer platformlarda yinelenen herhangi bir girişim için bariz bir risk, bu platformların kendileri tarafından geçersiz kılınmasıdır. bağlantı ağacıörneğin, geçen yıl 1,3 milyar dolar değerindeydi, ancak şimdi şirket terliyor olabilir: instagram bio’da beş adede kadar bağlantı için destek sundu. Crowd Control teknolojisinin hiçbirinin patentini almamış olsa da Jaku diğer şirketlerin yetişebileceğini düşünmüyor.

“Sahip olduğumuz hızda ve sahip olduğumuz kütüphanede birinin benzer türde bir hizmet oluşturması için… Biraz zaman alacak” dedi. “Dört yılı aşkın süredir bu alanda kendimizi kanıtladığımız iyi bir noktada olduğumuzu düşünüyorum.”

Bir oyun Crowd Control’ün kitaplığının bir parçası değilse, geliştiriciler artık Unity, Unreal Engine, Game Maker Studio ve diğer motorlarda oluşturulmuş tüm oyunlarla uyumlu olan Crowd Control’ün geliştirici eklentisi ile oyunlarında fan kontrollü etkileşimler uygulayabilirler.

Jaku, “Geliştiricilerin bu tür şeyler geliştirmesi, binlerce içerik oluşturucuya hemen hemen ulaşmak anlamına geliyor,” dedi. “Tekrar oynanabilirliği artırmak, oyuncular veya geliştiriciler için her zaman çok önemlidir – onlar bu ekranda kalma süresini isterler.” Tipik bir Unity geliştiricisinin muhtemelen birkaç hafta içinde oyununu Crowd Control ile uyumlu hale getirebileceğini, ancak geliştiricilerin bunu bir hafta sonunda başardığını da gördüğünü söyledi.

Şu an itibariyle, Crowd Control, hayranların içerik oluşturuculara yaptığı ödemelerin %20’sini elinde tutuyor; bu, Twitch eklentileri için standart paydır. Ancak şimdi, çok platformlu bir uygulama olarak, Crowd Control, bir madeni para sistemi aracılığıyla Twitch’in payını aşıyor gibi görünüyor. Diğer içerik oluşturucu platformları hayran evi App Store ücretlerini aşmak ve içerik oluşturucuların kârını en üst düzeye çıkarmak için benzer adımlar attı.

Jaku, “Yani, 100$, 100$’lık madeni paradır,” diye açıkladı. “Bu jetonların yalnızca bir kanalda bulunması yerine, bu izleyici artık herhangi bir kanalda harcayabilecekleri 100 $ değerinde jetona sahip olacak.”

Crowd Control’ün yalnızca on kişilik bir ekibi vardır, ancak çoğu bir noktada yaratıcı olmuştur. Jaku, 2015 yılında Twitch’te Super Mario Maker’ı kendisi yayınlamaya başladı ve bir Twitch Ortağı olmak için saflara tırmandı. Ardından, 2018’de Borderlands 2 yayınlarını renklendirmek için Crowd Control’e ilham veren yazılımı geliştirdi.

Jaku, “Biz tutkulu bir takımız,” dedi. “Yaptığımız her şey yaratıcılar için.”


kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın